Het valt mee met het bijlezen zie ik Ben doodmoe, heb supervast geslapen...en dan zo weer werken bah. Niet te veel kletsen hier he dames! #ikwilslapen
Goeiemorgen dames Gelukkig hebben jullie het wat rustiger gehouden ! Zit al weer op mijn werk... geeeen zin ! Jullie nog leuke plannen vandaag?
Goeiemorgen trouwens!! Het valt inderdaad mee wat jullie allemaal gekletst hebben. Hier ook supervast geslapen vannacht, kon ook niet echt wakker worden doordat de rolluiken dicht zaten en het dus nog pikkedonker op onze slaapkamer was. Maar ik ben weer fris en fruitig. Lekker dagje vrij vandaag, straks met mijn moeder en Zoë gezellig naar Zwolle toe. Allerlei activiteiten en kraampjes. Maar eerst om half 12 nog naar de dokter om een vitamine B12 spuit te halen.
goedenmorgen mijn lieve twitterende emo mammies of mammies to be jullie hebben het gelukkig rustig aan gedaan na gisteravond.. was gestopt bij pagina 21 moest wel onwijs lachen hoor.. kon het nauwelijks bijhouden.. op twitter en hier op pc is dat beter te doen dan op de mobiel.. rustig dagje voor de boeg hier.. manlief en zoonlief zijn de hort al op.. ik ga zo bakkie doen bij vriendin.. en de rest van de dag.. waarschijnlijk geen ene mallemoer whahaha tja.. zou graag bevallen aan mn lijstje willen toevoegen.. maar dat zit er nog niet in trouwens heftige serie.. gister op NLD3..#jong ik had ff goede hoop dat t kereltje het overleefde.. maar helaas.. toch hebben ze 3 dagen kunnen genieten van m.. wat bevoorrecht ben je dan met een gezonde knul of meid.. ik heb trouwens t idee dat ik verkouden ga worden.. pff.. bah.. zere keel en zo.. hopelijk zet het niet door.. word nog leuk met de bevalling dan.. puf puf.. kuch kuch.. HATSJOE.. pfff
Meiden, ik heb het lijstje trouwens klaar wie wie is op twitter en hier op zp. Maar weet niet zeker of iedereen wel wil dat het hier vermeld wordt. Dus voordat ik hem plaats, mag ik jullie goedkeuring?
@Lelymupske; ja was inderdaad een heftige serie he gisteren? Had inderdaad ook zo gehoopt dat hij het zou overleven. Vreselijk lijkt me dat.... Hopelijk word je niet ziek meid, kan je nu niet even gebruiken. En zeg even tegen die beeb van je dat hij/zij zich nu maar snel moet laten zien. Veel plezier bij je vriendin!