Hallooooooooo Zo ik ben er ook weer bij hoor. Was vandaag weer ren-en-vlieg-dag, altijd op woensdag. 's Morgens eerst meiske naar dr papa brengen, dan naar m'n werk, hele dag werken, dan file in naar huis, ben om half 7 thuis en om 7u staat kleine weer voor de deur. Heb ik tussendoor nét tijd om ff boterhammetje te eten. Nu ligt ze op bed en hang ik voor pampus op de bank. Ik zie op twitter 500 nieuwe tweets, ik gok dat een groot deel daarvan van jullie is Ik zag net trouwens ook een paar nieuwe namen hier, ken ik jullie al?
Springmuis = Deezzzje Xandra1972 = Xandra_1972 MissT = Tamama0512 Wijffie75 = Ilsepils Zouwoas = Joyce_Sjunoas Bijzonder = Veldhoven84 BuffySummers = Buffy Boefjesmamma = Lisettukuh Lelymupske = Lelymupske Mommieof2 = Ranjeewha Truuske = RoxvdVeen Koffieleut = Anita__26 Silvia009 = Trotsemamavan3 Mandy1982 = MandyvandeWater Dinges = Am...D... CherryAyden = Michellekppn Thirza02 = ThirzaV Heb ik nou iedereen? Heb ff de felheid eraf gehaald haha
Ja volgens mij heb je iedereen. Zo Wijffie jij hebt een druk dagje gehad? Nu lekker relaxen. Ik ga zo Babyboom terugkijken. En dan maar een keer op tijd naar bed, lig de afgelopen weken niet voor 23.30 uur op bed!
Pff heftig weer hoor. #babyboom Springmuis je hebt mij netjes onderkoffer ertussen gezet #dankdaarvoor
Jezusss jullie gaan echt snel ! Even een uurtje niet geweest.. haha ! Oh slinger voor de baby is klaar. Hij is ZO leuk geworden ! Babyboom; ik kan er niet over meepraten, ik weiger om dat te kijken want dan zit ik alleen maar te janken en ga ik me echt depri voelen door al dat verdriet ! Erg he ..
Ik heb de babyboom van vorige week terug gezien. Die van vanavond stond nog niet op UPC-uitzending gemist. Even kijken zo of hij al op internet staat...