Twitterende Emo Mama's

Discussion in 'Algemene clubs' started by MvdW, Jul 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ach gossie, beterschap voor jou en voor Mathijs! Hopelijk wordt de tweeling niet besmet zeg..

2. MvdW

MvdW Niet meer actief

Zit me trouwens net te bedenken dat Bob en ik vandaag alweer 2 jaar getrouwd zijn!! :D

Ben niet echt zo met die datum bezig omdat het een geregistreerd partnerschap is.

3. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    gefeliciteerd!!!!!!!

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Gefeliciteerd!! :D
    Wij zijn volgende maand alweer 3 jaar getrouwd.

5. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Gefeliciteerd!!

6. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Moet vanavond werken bij mij pa en ma en heb er nog maar weinig zin in!! Morgen een dagje echt helemaal niets en dan zaterdag en zondag ook weer werken.

Mijn huis is op het moment echt een bende! Kan me er ook niet toe zetten om het op te ruimen. Komt ook omdat ik straks weer moet werken...

Nog even een #trotsemamatweet Als je aan Nijn vraagt waar is Nijn? Wijst ze naar zichzelf. Als je haar vraagt waar is mama, papa, opa, oma, enz. wijst ze iedereen netjes aan. Zo lief en vind het zo knap van haar!

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Pfff ik ken het dat je huis zo'n bende is, ik blijf maar opruimen en voor mijn gevoel komt er geen einde aan. Vanavond wilde ik eigenlijk lekker bankhangen, maar mijn man wordt morgen 30, dus moet nog taarten bakken en het hele huis nog versieren!

En wat ontzettend schattig van Nijn zeg!! Knap hoor dat ze het kan! Leuk he steeds die veranderingen?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    @mandy gefeliciteerd!

@huis en puin, hier ook hoor en heb geen zin om het op te ruimen hahaha. Ben moe en doe alleen het hoognodige.

@dinges wat knap zeg. J kan dat pas sinds kort en die is al 2..hij praat ook nog bijna niet hahaha (lekker rustig)

Heb vandaag ook weer gewerkt, wel bij 2 leuke dames dus dat maakt veel goed en mocht bij beide wat eerder weg.
    Vriendlief maakt het eten, saté met stokbrood hmmmm #nualtrek

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zo, ik heb weekend! Yeah, eindelijk :) Kleine ligt op bed, nu is t me-time ;)

Morgen wil ik uitslapen, ik heb het 'r uitgelegd, ben benieuwd haha. Verder ff rustig aan doen en ff naar de kinderkermis op t winkelcentrum. Vorig jaar durfde ze nergens in en vond ze alles eng, heb zo t vermoeden dat dat nu heel anders gaat zijn :D En verder vooral relaxen en uitrusten #moe

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Mandy, Gefeliciteeeeerddd!!!!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    #ikverveelmedepieeeeeeep

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    #ikooooooooook

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

#ZWAAI

Sorry houd het echt niet bij hoor!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    #zwaaiterug

Niet? vind het nog wel rustig haha

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

nee het is meer omdat ik net thuis ben van werk, en al deze 400 berichtjes nog moet teruglezen.....
    En dan ook twitter teruglezen, haha nieuwe dagtaak

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    LOL ik ook vandaag valt het best mee...

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    oooh zo!

Ja het is idd een nieuwe dagtaak haha

Ik ga even film kijken met de heer des huizes :)

Doeg! X.

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Ben nauwelijks aanwezig geweest vandaag. Eerst hele dag gewerkt, toen kwam ik thuis en moesten we eten, daarna even snel naar de winkel gegaan om taart te halen, die moest ik daarna nog bakken.

Want mijn man wordt morgen 30. Hij ging vanavond om half tien naar zijn werk en toen hebben de buurvrouw en ik samen het hele huis en de tuin versierd.

Nu ga ik slapen, want ga er heel vroeg uit morgen, manlief komt rond half 7 thuis en dan wil ik wakker zijn om zijn reactie te kunnen filmen als hij thuis komt hihi.

Heb namelijk een poster op een heel groot formaat op het raam hangen, waar bob op een glijbaan zit. Met de tekst erbij: Hoera 30 jaar en nog steeds gek op glijbanen!! En 2 slingers in de tuin met ballonnen en verkeersborden met 30 erop. Ben zo benieuwd naar zijn reactie! :D

Ik zal morgen wel even wat foto's plaatsen!!

Slaap lekker allemaal!

Kus

19. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo,

Nou dat bijlezen had ik snel gedaan :)!
    Hier druk dagje gehad... Met niets eigenlijk. Huishouden en met de kids spelen. Heb volgens mij de hele dag op de grond gezeten :). Vinden ze ook wel eens leuk! En nu net terug van een avondje met een vriendin. Was erg gezellig, maar nu ben ik wel bekaf! Dus ik kruip mijn bedje in!
    Tot morgen!
    X

20. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Mandy gefeliciteerd met je mannetj,hoe vond hij de versiering????? maak er een mooie dag van vandaag:D

Share This Page