2 namen maar nog 9 weken te gaan.

Discussion in 'Babynamen' started by nicole1987, Mar 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Nu zit ik te twijfelen tussen 2 namen voor onze dochter en kom er niet zo 1,2,3 uit welke.
    De ene heb ik al ver van het begin en de andere heb ik nu eventjes in me hoofd maar ik ben bang dat ik in die laatste 9 weken me beslissing niet op een kan laten vallen.

Tips om eruit te komen? Wachten tot ze geboren is en dan kijken welke past, meer dames die dat gehad hebben?

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

Dec 5, 2013
    2,073
    465
    83
    Female
    Drenthe
    Samen met eventuele partner overleggen? Kijken wat die ervan zegt. Ik vind het heel moeilijk, ik zou het niet kunnen, wachten tot de geboorte, maar dat is meer persoonlijk. Weeg alles goed af en misschien een idee om ze beide te gebruiken :) Succes met je keuze!

3. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Haha ja ik heb het liefst ook nu al geregeld want kan daar ook niet zo tegen last minute maar me partner die zegt de andere naam en toch kan ik de knoop niet doorhakken :(

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,565
    1,867
    113
    Female
    Wij hadden ook nog twee namen over en na de geboorte hebben we DE naam besloten

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Ok toen had je gelijk van.. ja dit past bij hem?

6. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

Jan 25, 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ben nu wel benieuwd tussen welke 2 namen het gaat.... 😆

7. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Mijn zus heeft de 2 namen in een zakje gestopt en haar zoontje er één laten uittrekken. Die zou het worden. Aan de eerste reactie na het zien de naam merk je wel of het de juiste is. Mijn zus: dacht direcht: 'o jammer', dus werd het de andere! En nu, 21 jaar later kunnen wij ons niet voorstellen dat ze anders had geheten. :)

8. Aries

Aries Niet meer actief

Ik vind dit wel een goed idee! Ook als je denkt geen voorkeur te hebben denk ik inderdaad dat je bij loten toch stiekem op een van beide namen hoopt, haha.

En ik begrijp dat jij ze allebei even mooi vindt en je partner een voorkeur heeft? Dan lijkt me de keuze niet heel moeilijk. Of je vindt toch stiekem zelf de ander mooier.

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,565
    1,867
    113
    Female
    Ja idd :D
    En we hebben besloten het mijn favo naam zou worden en niet de favo naam van mijn man. We hebben er beide geen spijt van gehad dat we voor deze naam zijn gegaan.

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Haha ja blijkbaar misschien onbewust toch de ander mooier.

Het gaat tussen jolie (zjolie ) of elana.

Of ik moet ze allebei op een proef geboortekaartje laten drukken ofzo, kijken wat me aanspreekt of iemand anders ze uit laten spreken ipv zelf hardop thuis haha pff

Ja ik had jolie al eerst als enigste dus dan geef je je ongeboren baby al deels die naam en dan is het moeilijk om in een keer voor de andere te gaan na 30 weken

11. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

Mar 2, 2015
    877
    1
    0
    Toen we geboorte kaartjes aan het uitzoeken waren op internet twijfelde we nog tussen twee namen.
    Toen we een mooi kaartje hadden gevonden zette we de ene naam erop en het stond raar. Toen zette we de andere naam erop en de beslissing was genomen! Dat stond gewoon alsof het zo moest zijn.

12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Ja dat is iets waar ik ook aan dacht, wel even geprobeerd maar ze kunnen echt allebei, het is niet goed of fout denk ik, voor mij liggen ze op dezelfde plaats alleen de een had ik al tot de 30 weken de ander erbij kwam dus je ging er al bijna van uit dat dat de enigste naam zou zijn/blijven en ze zo zou gaan heten

Share This Page