Hoihoi! Ik ben momenteel 23weken in verwachting van een jongen en druk opzoek naar een leuke naam. Ik en de vader hebben beide nogal een uiteenlopende smaak qua namen. Hetgene wat we tot nu toe hebben gevonden is Dilano en Jeevano. Maar dat vind de vader ook nog niet helemaal geweldig. Heeft er iemand nog wat leuke, aparte namen?
Devlin Armando Mano Justino Alano Jovanni Matteo Dante Milo Donovan Landon Santino Xanti Santos Axel Leandro Xanthos
Is dit wat ? Romenco Roshan Edivan Ravi - Revi Nikai - Mikai Tjardo Roviën Djemen Moreno Keandro - Kiandro - Kyandro Danilo Jayviën Keyaron Ravanni Tjelvin Jurviën Yoneill Ileano Jayciël Xendon Genoah Vjenzo Jehrique Givano Marvian Javairo Juranthy Ziandro Kyenno Liandro - Lyandro Milano Rayvano - Revano Yamiro
Wij hebben onze zoon onlangs Devano genoemd! Misschien iets voor jou? Verder lag er een vrouw op dezelfde kraamkamer als ik en haar zoontje heette Zendé! Vond ik ook wel mooi en apart.. Jaylano Givano Djaro Yavi Riley Davino Jairo/Jayno Finnley Leevano Djaylani Dyano Rylan Devon Danilo Denley
TS is trouwens alleen op de dag van 't posten, 16 oktober, online geweest op dit forum. Dat is 2 en een halve week geleden. Ik weet dus niet waarom we hier nog op reageren, kan 't topic niet beter gesloten worden?