ik heb al eerder een topic geopend voor een naam voor ons toekomstige kindje maar deze is gesloten een jongens naam hebben we al, maar komen niet uit een meisjes naam. we hebben al een dochter met de naam Danique, een beetje chique naam al zeg ik het zelf. we hebben de naam Esmee en Cherise in gedachten maar we hebben nog geen WauW gevoel erbij. echt veel eisen hebben we niet, maar de naam moet 2 lettergrepen hebben en niet een top 10 naam. en moet een beter "chique' klinken kunnen jullie ons verder helpen?
Tja, wat is chique vraag ik me dan af... Ik hou heel veel van franse voornamen maar het is denk ik geen doorsnee nederlandse smaak: Margot Alix Irene Zélie Aimée Alice Adele Célie Louise Noelle Céleste Justine Alma Felice
Danique en Sharon.. Danique en Shardée.. Danique en Rhodé.. Danique en Marith.. Danique en Marlot.. Danique en Isabel.. Danique en Marlou.. Danique en Milou..
Danique en Julie Danique en Sophie (helaas wel top 10, maar staat goed bij Danique vind ik) Danique en Nadine Danique en Rosa
Wat vind je van Danique en Eunice (Spreek uit Juniese (Joeniese) of Junies (Joenies) wat je zelf het mooist vindt => Is de uitspraak Daniek of Danieke)?
wou ik ook zeggen, Mila´s volledige naam is Mylène Sophie, en hebben bij Fenne ook nog aan danique gedacht..
meiden bedankt voor de reacties...iwe hebben mooie namen voorbij zien komen maar nog steeds niet 'de' naam ....het blijft lastig. we hebben nu wel een naam in gedachten, de voor letters zijn dan D.E, opzicht niet zo erg maar de achternaam begint ook met de bijvoorbeeld D.E. de Vries. staat dit raar of valt dit niet op? wat zouden jullie doen?