Steven heeft een week geleden een plastic balletje doorgeslikt, hij verslikte zich en heeft hem per ongeluk doorgeslikt. Het is een rond rood glad plastic balletje, iets groter als een gewone knikker. Nu moet ik zo een foto laten maken in het ziekenhuis, want het balletje is er nog steeds niet uit gepoept (heeft wel gewoon ontlasting) Iemand dit al eens eerder meegemaakt?
Jeetje wat eng... ik heb het gelukkig niet meegemaakt en hopelijk komt het er snel via de natuurlijke weg uit! Laat je even wat weten als je in het zh bent geweest?
Op de foto zagen ze dat het in het laatste stuk zit van de dunne darm, dus het moet alleen nog de dikke darm door. Hoop dat het er snel uitgaat. Als het er met een week nog niet uit is, moeten we terug naar de HA.
Jeetje dat zal schrikken geweest zijn. Ik verschoonde Dano van de week, ik schrok me kapot er zat een heel klein goud ringetje in zijn poep. niet echt goud maar zo'n verbinding van een kettinkje ofzo, het is een halve CM doorsnee. Mij kwam het totaal niet bekend voor, dus denk dat ie dat ergens anders heeft gevonden en hopla doorgeslikt. Wat er allemaal had kunnen gebeuren. pffff. hopen dat het balletje gauw uitgepoept wordt
Heel vervelend maar gelukkig is het rond (dus het kan niet blijven haken) en kunnen ze het op een röngenfoto zien zitten In ieder geval heel veel geluk bij het schatgraven 8) Groetjes Anita
ik heb vroeger eens een dubbeltje ingeslikt, en volgens mijn moeder heeft het bijna 2 wkn geduurd voor ik het dubbeltje uiteindelijk uitgepoept had