beetje laat, maar op 23 maart 2010 ben k bevallen van een dochtertje. genaamd rachana shareena en woog 3310 en was 50 cm lang al met al het de bevalling 6 uurtjes geduurt, en net als mijn eerst bevalling ging ik van 5 cm naar 10 cm in een halfuurtje en maar 3 min persen, maar wel met flinke naweeen pfffff. toen ze 2 weekjes oud was, werd k met spoed opgenomen vanwege heftige buipijn en veel bloedverlies kon alleen maar op me zij liggen op zo de pijn een beetje te verdragen, en het mooiste was nog (not) dat de kraamhulp de dokter en de verloskundige zeiden dat het volkomen normaal was die buipijn en bloedverlies :x dus zo heb k een paar dagen lopen huilen van de pijn totdat k echt niet meer kon. dus hup naar het ziekenhuis echo gekregen en me bm zat vol met bloed en er lag nog een stuk placenta in van 3 cm vlak voor de uitgang dus het bloed kon er niet zo makkelijk uit. en ze zeiden tegen me je bent op tijd anders was je de volgende dag of de dag erna dood en dood ziek geweest, omdat k al koorts had en een hele lage hb gehalte, vandaar de moeheid en de duizeligheid en vooral erg zwak. dus ben k gecuriteerd, en daarna wat een opluchting geen pijn meer en minimaal bloedverlies gelukkig. en nu het me kleine meid spruw in haar mondje, ook te laat achter gekomen omdat ze weer zeiden tegen mij van dat het normaal is een hele witte beslagen tong :x:x ze maakte ook een soort van klakend geluid bij het drinken en dat betekent dat ze pijn hebben met drinken, want de laaste 3 daagjes was ze erg onrustig en huiligerig en dronk heel slecht. nu het ze een soort vloeistof gekregen waar ze erg van aant kokhalzen is maar al met al geen leuke kraamtijd gehad, bij me eerste dochtertje ook al niet gr kreeft