dacht mischien weer een leuk nieuw spelletje...lijkt een beetje op "met je hoofd op het toetsenbord", alleen wat uitgebreider... # Typ je naam met één hand: # Typ je naam met je ogen dicht: # Typ je naam met je pols: # Typ je naam met je elleboog: # Typ je naam met je neus: # Typ je naam met je kin: # Typ je naam met je voorhoofd: succes allemaal!!!
haha met 1 hand en met ogen dicht komt er gewoon LYDIA maar met mn pols : lydcia haha ook nog nii zo slecht met mn neus : lydia hmm heb ni zown grote neus dus da lukt ook nog wel elleboog : llhydcikaz incl spijkerjasje met mn voorhoofd : olytedi8q haha daar ken je dan weer niks uit halen
met 1 hand; QueenBee met ogen dicht; QueenBee (oh! nou, dacht dat ik mistikte, hihi!) met m'n pols; queen b ee met m'n elleboog; qajuededn bn ededr (de letters zitten erin, haha!) met m'n neus; queenbee (goh, als mensen je zo toch eens zouden zien zitten, whaha!) met m'n kin; ahjdsds n bdd (in de verste verte niet..) met m'n voorhoofd; 2qw84ejhngh43 Ohkee...
met één hand: giraf met je ogen dicht: giraf met je pols: ffkifsxv met je elleboog: ghiuresagf met je neus: giraff met je kin: hgiortsafg met je voorhoofd: gjiourtasdgf
# Typ je naam met één hand: kelly # Typ je naam met je ogen dicht: kelly # Typ je naam met je pols: ker;l;lyu # Typ je naam met je elleboog: kledllyhu # Typ je naam met je neus: kelly # Typ je naam met je kin: k,ed,,kh # Typ je naam met je voorhoofd: ike3ololy6
- Typ je naam met één hand: Ellen - Typ je naam met je ogen dicht: ellen -Typ je naam met je pols: ed,lo,ld n -Typ je naam met je elleboog: elkkledn -Typ je naam met je neus: ellen - Typ je naam met je kin: ddellden -Typ je naam met je voorhoofd: eoo4h die laatste is erg moeilijk ik zat al met mijn neus op de spatie haha
- Typ je naam met één hand: nataik - Typ je naam met je ogen dicht: nataik -Typ je naam met je pols: nhmast5raiki -Typ je naam met je elleboog: nmjqa9 -Typ je naam met je neus: nataIK - Typ je naam met je kin: nmsagtzjk, -Typ je naam met je voorhoofd: hyqtwqiuk