Welke plaswekker kopen ?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Koraal82, 8 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.947
    1.305
    113
    Mijn zoon van 6 is nogal een diepe slaper en is snachts niet zindelijk. We hebben al van alles geprobeerd maar het lukt niet om zindelijk te worden. Hij schaamt zich er een beetje voor omdat hij bij scouting weekendjes nu snachts een luier om moet. Hij wil daarom nu ook niet op kamp van de zomer.

    Ik wil nu dus een plaswekker kopen maar welke bevelen jullie aan? Ik heb van urifoon de contessa plaswekker gezien die wel goed leek, maar was benieuwd naar jullie ervaringen.
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Geen ervaringen, maar kan soms ook vergoed worden door de zorgverzekeraar.

    Overigens is dat helemaal niet raar met 6 jaar hoor.
     
  3. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.947
    1.305
    113
    De plaswekker wordt inderdaad vergoed door de zorgverzekeraar. Klopt ook dat het niet gek is op die leeftijd maar omdat mijn zoon het zelf vervelend vindt wil ik hem ermee helpen.
     
  4. Koon

    Koon Niet meer actief

    Onze zoon gebruikt op het moment de Contessa van Urifoon. (Zoon is 7,5).
    Na 3 weken gaat het al veel beter.
    Van 2x per nacht een nat bed, naar veel droge nachten waarin hij zelf gaat plassen. Een paar keer per week gaat de wekker nog af, en heeft hij wat druppeltjes in zijn onderbroek.
    De wekker is wel echt een luchtalarm, wat een geluid:cry:

    Wij kregen hem niet vergoed omdat we geen aanvullende verzekering hebben.
     
  5. Koraal82

    Koraal82 Fanatiek lid

    17 jul 2013
    2.947
    1.305
    113
    Bedankt voor je reactie. Ik ben heel benieuwd of mijn zoon er überhaupt van wakker wordt. Laatst had hjj per ongeluk een wekker gezet en iedereen werd midden in de nacht wakker behalve mijn zoon...
     
  6. Koon

    Koon Niet meer actief

    Mijn zoon wordt er over het algemeen wakker van en is ook zo’n vaste slaper. Hij is er 2x doorheen geslapen tot nu toe.
     
    Koraal82 vindt dit leuk.
  7. Mir82

    Mir82 Actief lid

    19 dec 2011
    159
    28
    28
    Wij hebben de Mickey van Urifoon gebruikt, groot succes en in no time droog 's nachts.
    Super blij dat we dit geprobeerd hebben.
     
    Koraal82 vindt dit leuk.
  8. Valenti

    Valenti Actief lid

    11 feb 2013
    457
    15
    18
    Wij hebben een goede ervaring met de Rodger. In 10 nachten waren we er klaar mee en nooit meer een nat bed gehad. We zijn ook met 6 jaar begonnen en nooit verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. Elke nacht sliep hij zo vast en werd niet wakker van de wekker en toch is het goed gekomen. In z’n onderbewustzijn legde hij toch de link met het geluid en ik die hem de wekker liet uit zetten.
     
    Koraal82 vindt dit leuk.
  9. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.360
    1.743
    113
    Hier ook goede ervaringen met de rodger plaswekker. Hier 2e hands overgenomen en ook weer verkocht via mp.
    Jaar later weer terugval gehad en via mp weer een gekocht.
     
    Koraal82 vindt dit leuk.
  10. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    Hier ook de rodger. Helaas heeft mijn zoon wle vaak nog een terugval, maar dat ligt niet aan de plaswekker.
     

Deel Deze Pagina