Heb ik voor alle mensen die werken in de zorgverlening . Voor hun geduld die ze hebben =D> Na het zien van een programma op ned. 2,het was denk ik document ,het ging over moeilijke kinderen ,er was een meisje (Mina)was 9 jaar oud,dat was echt een nachtmerrie voor elke moeder ,het zal je dochter maar wezen. Dat meisje wist de verschil tussen waarheid en fantasie niet meer. Vond het heel knap hoe de leidster met haar omging. Hierbij mij respect en veel bewondering voor jullie! Ally
THX! hahahaha Ik ben nu dan een week met verlof en heb besloten ontslag te nemen, maar ik heb 4,5 jaar in een kindertehuis(24 uurs opvang dus!) gewerkt. Naast een verstandelijk handicap had de helft gedragsproblemen.. In je eentje met 7 kids op een groep van 4 tot 17 jaar..ja das best pittig! Maar je krijgt er ook een hoop voor terug hoor! Maar, na al die negatievietijd is het heel fijn een sbewondering te krijgen! SUPER! kus miek O enne..een vriendin van mij werkt op zo een gesloten afdeling(laatste probeerstap voor jeugdgevangenis), volgens mij ging die rap. daar ook over? Das helemaal heftig, ik zou het niet kunnen! Maar gelukkig zijn er mensen die het wel kunnen, want ook die kids verdienen een nieuwe kans!
Ik heb de eerste aflevering gezien over dat meisje Mina, jeetje zeg, 9 jaar, en dan al zoooooooooooooooooooooo heftig !
Yhanxxx,Debbie Dat meisje maakte wel veel indruk op mij,want ze had al problemen op haar 8 ste ,en dan ging het vooral over problemen met seksueel getint gedrag(zoals de psych ze noemde),maar wat een fantasie had ,iemand beschuldigen van verkrachting enzo. Mijn dochtertje wordt dit jaar 7,de woord seks kent ze nog niet eens. In wat voor soort omgeving groeit zo een kind op. Ally
Dank je voor het compliment. Werk zelf op een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis, met mensen die zeer veel structuur nodig hebben, delicten hebben gepleegd, TBS hebben gehad, regelmatig agressief zijn. Heb ook de docu gezien en kinderen als Amina, komen vaak wanneer ze ouder zijn bij ons terecht. Natuurlijk is het soms zwaar. En als een collega ( ik heb zelf gelukkig nooit klappen gehad..) in elkaar is gelagen komt steeds weer de twijfel wil ik dit nog wel? Tot nu toe is mijn antwoord nog steeds JA! Maar als straks die kleine er is, weet ik niet of dat zo blijft......