Pina bij mij was het echt precies hetzelfde. De avond voordat ik mijn man ontmoette zat ik met mijn vriendin een lijstje op te stellen met "eisen". Ik wist toen al dat mijn man de volgende dag bij mijn vriendin zou komen maar had hem nog nooit gezien. Op de een of andere manier had ik zo'n voorgevoel dus zei tegen haar: morgen ga ik de man van mijn dromen ontmoeten en met hem ga ik trouwen. En kijk wat ervan gekomen is helemaal gelukkig ben ik met hem en hij is precies wat ik wil zowel innerlijk als uiterlijk.
Vroeger viel ik op lange mannen , blond blauwe ogen en met een stoer uiterlijk een beetje alternatief vond ik erg intresant! Kale mannen vond ik ook wel wat met of zonder tatoo vond ik prima. Maar de voorkeur is gebleven bij blond en blauwe ogen. Mijn ex is donker met bruine ogen dus foutje ( klopt want het is mijn ex hahaha) Mijn huidige man is blond en heeft hele mooie blauwe ogen, is niet al te groot en heeft een net verzorgd voorkomen en last but not least hij heeft hele mooie kuiltjes in zijn wangen! Heerlijk om naar te kijken .
Tja, ik viel op stoere donkere mannen, mooie volle lippen en met een dikke bos haar (liefst kroeshaar). Ik ga nu trouwen met een kale blanke man die blauwe ogen heeft en verre van stoer is. Maar het is de allerliefste man van de hele wereld en ik wil 'm voor geen goud kwijt. Hij zorgt zo goed voor me, hij kookt, wast en strijkt m'n kleren, doet de boodschappen en zorgt voor onze poes (hij werkt thuis en ik 40 uur buitenshuis). Vrienden en famillie waren in de eerste instantie een beetje wantrouwig, dit was absoluut niet het type waar ik normaal mee thuis kwam. Ze waren ervan overtuigd dat het niet zou werken tussen ons. Ze hadden het mooi mis!
Ik viel op veel soorten mannen. maar niet op lange kale. mijne is bijna 2 meter lang en kaal (weliswaar geschoren) Hij is het type stoer van buiten zacht van binnen. ik wil hem nooit meer kwijt.
Ik viel op lang, donker en erg knap. En een paar jaar ouder (5 ofzo). Het macho type een beetje, maar die moest dan bij mij wel weer heel lief zijn. Mijn hubbie is veel ouder dan mij en wel lang en donker, maar niet heel macho. Hij is heel lief voor mij en erg intelligent, maar komt niet heel stoer over. Al heeft hij het gister wel opgenomen voor iemand die iets zei tegen een aso die iemand omver fietste. IK stond te trillen op m'n benen: "Als ie maar niet in elkaar geslagen wordt, want ik weet niet of ie wel kan vechten".
Hey leuk topic! Mijn ware jacob (mijn man dus ) is atletisch gebouwd, 1.83m lang, heeft kortgewiekt haar (tondeuze) en bruine ogen. Eigenlijk precies waar ik op val... Maar vooral dat tondeuzekapsel is voor mij echt een must! Mannen met lang haar heb ik helemaal niks mee.
Ik heb nooit gehad dat ik op een bepaald type man val. Ik val meer op een totale uitstraling die iemand heeft, en of dat nu met veel, weinig of geen tatoos is doet er niet toe. Ik vind t overigens wel mooi al die tatoos en piercings mogen er ook wel bij. (heb ik zelf ook en mijn vriend heeft 1 tatoo sinds hij bij mij is, piercings vind hij afschuwelijk, maar helaas voor hem heb ik die wel (gedaan tijdens onze relatie) tis mijn lijf en als ik piercings wil houdt niemand dat tegen) Enige voorwaarde die ik als tiener had was.......geen bril.....en jawel, dat heeft mn vriend.
Vroeger viel ik op jongens met oorbellen, tattoos en piercings, maar mijn man heeft geen van allen hahahahahaha ! (En toch ben ik stapelverliefd op hem !)
ik viel atijd op hindoestaanse jongens van mijn eigen leeftijd. Nu ga ik met een blanke die 13 jaar ouder is dan mij. gek weet ik maar hou ontzettend veel van hem. ach ja en nu vind ik mannen van mijn eigen leeftijd kinderachtig jennefer
Donkere huid, goede kop, liefst kaal (geschoren), mooie brede glimlach met witte tanden en een lekker gespierd lijf...mmmm...en na tig van vriendjes die aan dat ideaalbeeld voldeden, uitgegaan met een oerhollandse boerenjongen met een brilletje (gelukkig ook lenzen), mager en bijna geen spiermassa...en gek dat ik op hem ben sinds dag 1. Ben zo blij dat ik zijn vrouw mag zijn, echt mijn ideale man!
ik viel op het getinte donker haar en blauwe ogen en lekker gespiert! mijn vriend is donker blond niet getint wel blauwe ogen en redelijk gespierd haha
Ik viel vroeger op blond en blauwe ogen... helemaal wow ! Niets anders kon eraan tippen. Waar ben ik mee getrouwd .. hmmm zwart haar en bruine ogen en als ik nu nog es een man knap vind (wt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeldzaam is) zet me dan vr grey's anatomy... daar zit wel heel wt leuks tussen en ja hoor ook allemaal zwart haar
Wat heb jij een prachtig kindje! Ik viel altijd op donkere, exotische types.. en dan niet de motorrijdende foute mannen maar de donker harige, getinte, gevoelige en uiterst charmante Italiaanse mannen... En eigenlijk mag ik in mijn handjes klappen, want ik heb mijn exotische droomman gevonden.. Goed gekleed, lekker koppie en zó lief Krijg nog vaak genoeg vlindertjes in mijn buik van hem
Ik val op mannen die groter dan ik zijn en donkere haren en blauwe ogen hebben. Meestal Ik ben uiteindelijk getrouwd met zo 1
mijn type man was groot,stoer,met zo'n bepaalde houding echt het type foute man nu ben ik getrouwd met een lieve zachte man,zo vreselijk tegenovergesteld van mijn ex-en
Dat is grappig, ben ook met een turkse man getrouwd maar hij is niet donker, wel bruine ogen, bruine huid (alleen met zon, maar wel zo bruin) haha tja moet ook zeggen dat hij en een broertje de enige zijn wat zo bruin zijn. de rest is helemaal blank. Maar moet zeggen ik was direct verkocht toen ik hem zag. Sommige meiden lees ik dat hun man / vriend helpt met poetsen afwassen, koken enzo. En dat doet mijn mannetje ook allemaal voor me. strijken kan hij niet nou ja. Maar ben al blij dat hij me helpt met alle andere dingen
Nou, ik voelde me meestal aangetrokken tot sportieve jongens met donker haar.. Mijn liefie > donker haar, donkere ogen, stukje langer dan ik, en sportief! Dat ben ik ook, dus dat is leuk.. En daardoor ziet hij er ook heel goed uit! Verder is hij super lief!
Ik viel op jongens met donker haar en donkere ogen,ik heb er ook zo eentje gekregen en we zijn alweer 16 jaar samen Liefs,Claudia