type man

Discussion in 'De lounge' started by poohbear226, Apr 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    Lang niet te gespiert, maar absoluut niet dun (dan nog liever te gespiert) donker haar sportief, niet dom, en vooral lief maar ....t moet ook spannend kunnen zijn ;)

En heb hem gevonden hoor ;) zijn inmiddels alweer 4,5 jaar samen, hij heeft donker haar, groene ogen, is lang, breed (maar niet te gespiert) ontzettend lief, maar het kan hier ook donderen in huis.

Perfect voor mij dus :D

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik val op mannen met een stoer uiterlijk.
    Ook vindt ik donker haar en lichte ogen heel mooi en ik heb het getroffen met mijn mannetje hihi!
    Hij heeft donker haar en hele mooie lichte ogen!
    Een man mag van mij lang of kort haar hebben wel of geen piercings en of tattoo's
    Mijn man heeft wel lang haar maar verder geen piercings of tattoo's
    Wel een kriebel sik haha

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    heel lang ,slank donker haar en blauwe ogen en borsthaar :D ..mijn mannetje nu is niet zo slank (lekker houvast) bruine ogen maar wel donker haar (krullen als het langer wordt anders lekker kort koppie) en yep borsthaar...maar niet zo lang als mijn exen .. 1.82 meet hij ..maar super gevoel voor humor

4. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

mijn kereltje heeft blond haar en bruine ogen..
    van die ogen om in te verdrinken! :oops:
    niet te dun/dik! PRECIES GOED! (val niet op slanke mannen)
    (he-le-maal verliefd.. :) )

heel vroeger viel ik op jongens met lang haar!

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Langharige metalheads!
    En ik heb er nu 1, al 8,5 jaar.
    Al luister ik nu meer metal dan hij..
    Eerst was hij 2 jaar lang mijn beste vriend, ik durfde niet te zeggen dat ik zooooo verliefd op hem was, maar uiteindelijk toch maar gedaan gelukkig!

6. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Bij mij zou een langharige metalhead ook het meest voor de hand liggen. En ik heb er in mijn wilde jaren genoeg versleten, met een lichte voorkeur voor bassisten en drummers. Maar mijn huidige lief heeft kort haar, en de enige bandshirts die hij draagt zijn van de bands waar ik in heb gespeeld (mijn huidige band heeft nog geen shirts) en Pink Floyd. Hij draagt wel een bril, en dat vind ik op de één of andere manier altijd wel sexy. Maar verder passen we zo op het oog voor geen meter bij elkaar.

Maar hij heeft prachtige blauwe ogen met de langste donkere wimpers die je ooit gezien hebt, zijn stem klinkt als muziek en zijn gevoel voor humor past perfect bij mij. En als mjin metalvriendinnetjes me vragen wat ik toch in die 'normalo' zie, dan knipoog ik veelbetekenend... Ik heb nog nooit een metalhead ontmoet die precies even goed in bed was als mijn lief. :)

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
  8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    hmmmmm donkere mysterieuze lange mannen.....en ik ben getrouwd met een wit blonde noorse god...

9. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Ik val op donkere mannen: dus donker haar, licht getinte huid en donkere ogen. Liefst beetje gespierd en donker borsthaar! Zo'n Zuid-Europees type....

Toen ik mijn mannetje in de kroeg zag staan dacht ik meteen: DIT WORDT HEM!
    En toen ik hem een week :oops: later zonder kleren zag wist ik het zeker..... DIT IS HEM!

Hihi.
    Enne oh ja, hij is van Turkse afkomst, en hij ziet er precies zo uit zoals hierboven beschreven.

10. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    hahaha wat grappig om te lezen!

Mijn ideale man is altijd het type bad guy geweest, inderdaad motor rijden, lange haren, blank,mooi getattoeerd, donkere haren en lichte ogen, op die lichte ogen na ben ik met mijn ideaalbeeld getrouwd..

@belle, off topic, welke band speel je?

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mooi is dat he? Ik heb de mijne via het internet leren kennen en 2 weken later boekte ik al een ticket naar stockholm ,ik wist dat het goed zat!
    Toen ik hem zag wist ik het helemaal.... dit is hem.
    Had dat nog nooit gehad!
    Mn moeder haalde me op op schiphol en toe nzei ik, met hem ga ik trouwen. Nu 6 jaar later zij nwe nog niet getrouwd, maar we wonen wel al 5 jaar samen.... :p :p

12. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Vroeger: donkere mannen met zeer donkere ogen..
    En mijn man heeft wel donker haar (met wat grijs er door heen) maar blauwe (vel blauw...) ogen. Totaal niet waar ik toen op viel (maar dat is wel héél lang geleden!). Ik vind mijn mannetje wel een lekker ding =P~

13. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    vond die vin diesel types ook errug lekker nu nog steeds ;)
    viel op van die macho mannen

ja en ben nu ook met zo 1 getrouwd, hij was toen ik bij hem kwam helemaal afgetraind (fitniss) maar dat is de afgelopen jaren iets afgezakt hij sport niet meer ja thuis nog gewichten, maar al met al is hij wel het soort man waar ik altijd voor ging ;)

lkuzz

Share This Page