Dat is toch niet te geloven hé! Dat een baby dààraan kan sterven En dat die moeder het niet doorhad na al dat overgeven, als je zoiets voorhebt, ga je toch naar het ziekenhuis met je kleintje? En dat K&G daar niets van gemerkt heeft, kan ik zo kwaad om worden :x
Jeetje heb er geen woorden voor arm kindje heeft ook niet om zulke ouders gevraagd!idd als zo'n klein kindje niet eten wil schakel je toch hulp in? Liefs,Claudia
Vreselijk! Dat dat soort mensen kinderen kunnen krijgen vindt ik al 1 ding maar dat ze dan nog zo ver heen zijn en zich zo achterlijk gaan gedragen met hun drugs gebruik. Ze zullen lijkt mij echt wel doorgehad hebben dat hun kindje afkickverschijnselen had. Dat zou een blinde nog zien! Wat een ellende heeft het jonge leventje voor zolang het heeft mogen duren van dit meisje gehad! Arm meisje
te triest gewoon!1 Heb wel eens op tv gezien als er verslaafde baby;s worden geboren en dan hun afkick programma, die kindjes hebben een hele apparte huil. Gaat door merg en been, die kindjes kunnen niet zonder begeleiding afkicken, ohwwwww sommige mensen mogen geen kinderen krijgen, hard maar waar!
ik heb hier ook ook geen woorden voor T'is gewoon triest dat dit nog kan gebeuren zeker in deze tijd.
Een verschrikkelijk verhaal, maar helaas, het gebeurt vaker dan je denkt. Hier in mijn woonplaats in de "drugsbuurt" is twee jaar geleden zoiets dergelijks ook gebeurd en die kinderen zijn toen weggehaald ! Maar die kregen dus ook gewoon drugs toegediend door "mamma-lief"