iemand hier ervaringen met een voordelige buggy bv van prenatal, kruidvat, zoiets? wij hebben een quinny freestyle xl wandelwagen, beetje lomp, maar super voor de grote afstanden die ik loop. maar nu wil ik dus graag zo'n simpel klapding voor in de auto, om even snel de apotheek/kruidvat/kledingwinkel in te kunnen zonder dat ik hele stellingen mee neem.... iemand een tip?
Wij gingen op buggyjacht en hadden niet de vereiste dat hij voordelig moest zijn en kwamen thuis net een prenatal buggy. Was het lichtste en ook nog hufter-proof (heel belangrijk voor ons). Later ook nog een zapp gekocht. Ook fijn maar buggy vaker gebruikt (op de camping in het gras bijv ) dus ik zou zeggen ga naar de winkel voelen aan alles want er zit zoveel verschil in....schoonzus had een dure chicco....moest goed zijn want hij was duur...nou wat een kut ding maar niet toegeven haha want die van ons was 100euro goedkoper haha
ja, alleen is de dichtsbijzijnde winkel hier zo´n 3 kwartier rijden (prenatal, kruidvat iets dichterbij) dus bestellen zou handiger zijn. misschien toch maar eens een middagje spenderen dan...
Wij hebben een Maclaren. Deze doet het super, maar kost wel wat. Vriendin van mij heeft de prenatalbuggy en de buggy van kruidvat gehad. Zij vond dat echt rot dingen en is nu ook voor de Maclaren gegaan. Over de Koelstra buggy hoor ik ook goede verhalen.
Ik gebruik de buggy van prenatal voor erbij. Ik vind het een prima ding voor de dingen die ik ermee doe: op de fiets om naar de markt te gaan of te winkelen in het volgende dorp of indd even snel in de auto te gooien om even die kleine boodschap te halen. Voor de lange afstanden en mijn dagelijkse boodschappenrondje gebruik ik gewoon mijn kinderwagen. xx
Wij hebben een prenatal deluxe buggy en een buggy van 15 euro van een babywinkel, geen standen. Maar die rijdt prima voor in de winkel. Ik leg hem altijd tussen de voorstoelen en de achterbank
ik heb de hema. prima ding voor wat ik er mee doe: mee naar het zwembad, en mee op vakantie (gooi en smijt werk in het ruim).
Heb ook voor ernaast een koelstra, moet zeggen niets mis mee. Wilde eerst een nuna pepp maar vond de koelstra lekkerder lopen en kan ook helemaal plat, dus ook slapen...
Hier eentje van de Kruidvat maar ik vind m waardeloos. Loopt niet lekker, klapt lastig in en slijt snel. Hij staat nu bij mn ouders voor als ze daar is. Hebben laatst een Quinny Zapp gekocht maar das meer omdat we een hele kleine auto krijgen en een kleine opklapbare buggy moesten hebben.
Wij hebben de Mila (was een aanbieding als je een abbo neemt op tjdschrift ouders van nu). En erg tevreden. Zelfs mijn vriend van bijna 2 m kan er achter lopen. Is wel een wat grotere buggy, maar heeft dus wel als voordeel dat ie wat fijner loopt dan die hele goedkopen buggy's.
heb er 2, een van de hema, die is prima. Gekocht toen we met eht vliegtuig gingen, wilde de de kinderwagen niet mee nemen. Toen gingen we een keer naar de zwarte markt, buggy vergeten!! Na een uur lopen, waren we het helemaal zat, en hebben we een 2e gekocht voor 40 euro, en wat een takke ding zeg!loopt heel irritant, (ben niet lang, maar geen goede ruimte voor mijn benen) en geen ondermandje. Alleen de vering is zeer goed. Die hebben we nu permanent achter in de auto, voor ff in de supermarkt inderdaad. hema was 50 euro, en ben er echt dik tevreden over!
Hihi dankje voor het antwoorden...zowel kindlief als manlief als ikzelf zijn nogal lomp hahaha en dingen gaan nogal vaak stuk bij ons dus vandaar hufterproof...hihi dacht dat het wel een bekend woord was onze mc mura wandelwagen is ook hufterproof...de zapp niet Tip aan Ts: gewoon naar de babyzaak rijden en uittesten (bij ons ook 3kwartier rijden. Gelukkig wel babydump en prenatal naast elkaar)
hier ook een van de hema. 3 standen, mandje verstelbare voeten en zonnekap, prima ding, voor (aanbieding) 40 euro, hartstikke handig ding