Dit zou een fout zijn waar ik overheen zou kunnen lezen. Hopelijk doet de ontvanger dit ook Bij een 'ik vindt' fout zou ik je brief direct hebben weggegooid.
lol, ik had niet eens door wat er fout was. is het niet zo dat als er bedrijfs EN functie omschrijving staat dat je dan in het meervoud schrijft? en bij bedrijfs ALS functie omschrijving gewoon in enkelvoud werkt? zo zou ik het doen maarja, ik ben dan ook maar gewoon kassierster Schrijf je dat zo??? Mijn geschreven Nederlands is niet zo goed. Ik kijk alles na via Microsoft Word
Ik kom er net achter dat ik zelf ook een fout heb staan in mijn sollicitatiebrief: inmiddels vijf jaar geleden heb ik mijn diploma ... behaald, in mijn cv staat dat ik in feb.2006 mijn diploma heb behaald. Beetje slordig dus... Nou ja, ik ben wel uitgenodigd voor een gesprek... Komt vast goed joh, niet te druk om maken
nee het is niks geworden, ze hadden al iemand aangenomen, helaas, maar ik ben er gelukkig niet afhankelijk van, ik heb een baan maar wil een baan meer in de buurt dus ik ben er niet verdrietig om. gelukkig ben ik niet de enige die foutjes maakt (of denkt te maken)