Ervaringen met goede zelfbruiner?

Discussion in 'De lounge' started by Mimi1984, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

Feb 7, 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie o wie?
    En welk merk? voor gezicht en lichaam.
    Iemand ervaring van het merk victoria secret? Daar zijn namelijk ook zelfbruiners van.
    Wil dit voor op vakantie gebruiken maar is dat wel slim ivm het zwemmen en hoevaak moet je het dan bijhouden? Zodat je de hele vakantie er bruin bij loopt? Aangezien ik nauwelijks zelf bruin.
    Wie o wie ervaring met een goede zelfbruiner die niet vlekt.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb mensen gezien die hele dure hadden of hele goedkope.

En ze werden van allemaal oranje..

En ik zou er zeker niet mee in chloor water zwemmen ook al gebruik je een waterproof zelfbruiner.

3. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

Feb 7, 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&m das minder :(

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb die van Chanel, is heel natuurlijk en niet oranje..

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    De after-sun van l'oréal, in een blauw met oranje tube heeft een prachtig zelfbruinend effect, voor het lichaam.

Voor het lichaam vind ik die van Dove ook goed werken, alleen als je witte handdoeken gebruikt, zie je echt bruine vegen bij het afdrogen!

Voor het gezicht werkt die van Chanel (Google maar op chanel selftanner face) ook erg goed.

En voor mannen heeft l'oréal ook een speciale voor het gezicht, heet geloof ik anti-vale tint. Als mijn vriend die een keer opsmeert, zie je echt na een paar uur al resultaat!

Die van Yves Rocher schijnt voor het gezicht trouwens ook goed te werken
    En tot slot is er nog een van collistar, die ook snel werkt, maar die vind ik zelf niet zo lekker ruiken.

Voor het gezicht adviseer ik Chanel. Voor het lichaam de aftersun van l'oréal, ook te gebruiken als je niet in de zon hebt gezeten ;).

6. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Ik heb die van de Action,weet het merk zo even niet.
    Is normaal een duur merk,maar daar kost hij bijna niks en hij is erg fijn.
    Om de dag smeer in me na het douchen helemaal dun in,en ik heb zo een mooi kleurtje,niet nep of te donker.

Share This Page