Typisch Amerikaans of.....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bolkje, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Die is leuk! En wat zijn sommige kindjes toch lief en volwassen!

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.202
    10.810
    113
    Hier ook kindjes die er altijd wel wat maandjes over doen om door te hebben dat die vrouw met een hoofddoek buiten die ze ergens van kennen dezelfde is als hun lieve oma die ze wekelijks binnen zien maar die dan gewoon krullen heeft. En zelfs mama met zonnebril kan heel lang op wat twijfelende blikken rekenen 😜

Mishandeling? Pffffffffff

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Kindermishandeling!? Nee joh hoezo? Hij blijft toch lieve papa. Ik heb ook ooit eens filmpjes gezien met kindjes waarvan de ouders zeiden het snoep van Halloween te hebben opgegeten. Dat was zielig maar ook zo lief! Geen mishandeling!

Teouwens mijn man en ik hadden vorige week citroensap en wilde ons zoontje een lepeltje geven terwijl we het filmden. Klaar voor de reactie van bahhhh! Nou nee hoor, hij vond het vet lekker haha. Had ie ons mooi tuk! Maar toevallig zei een vriendin van mij dat dat ook niet kon zo zielig. Vond ik ook wel meevallen. Maar misschien ben ik ontaard ofzo ;)

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn moeder heeft ook ooit haar haar kort laten knippen toen mijn broer ongeveer 1,5 was. Arme manneke heeft 10 minuten gehuild omdat hij haar echt niet herkende. Dus bij ons in de familie zijn we gewaarschuwd.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lol :D

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind het ook geen kindermishandeling. Wel vind ik het niet tactisch. Dit hadden ze beter niet kunnen doen; maar het was ongetwijfeld goed bedoeld. Ze hebben het niet handig aangepakt. Ik ben ook heel gevoelig voor verandering van uiterlijke kenmerken. Het kan echt het beeld wat ik van die persoon heb compleet veranderen. Ik vind het sneu voor dat dametje; maar ze heeft twee lieve ouders, dus ze komt er wel overheen.

7. misa

misa Niet meer actief

Wat zielig......... :( Maar mishandeling? Nee joh! Gewoon niet goed over nagedacht wat een impact dit kan hebben. Beetje naïef.
    Ik vond hem er beter uit zien met baard (en ik hou niet van zulke lange baarden). ;)

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Haha die heb ik gisteren gezien bij de 25 leukste you tube filmpjes... Ouders die zeiden dat ze de halloween snoepjes opgegeten hadden :p Geweldig - en ja, het is puur leedvermaak, maar uiteindelijk komt het goed ;) .

Overigens zag ik ook vrienden die elkaar voor de gek hielden en wauw, dat ging aardig ver :p .
    https://www.youtube.com/watch?v=Bf7xIjz_ww0 deze bijvoorbeeld... wow... :D

Deel Deze Pagina