Mijn dochter heeft vrij volle voetjes, had vanmorgen schoenen van Shoesme gepast en die schijnen aan de voorkant vrij plat te vallen, haar linkervoet kwam er niet goed in daardoor. Nu heb ik een paar schoenen bij Van Haren gekocht, van Elefanten, die past ze wel. Maar ik vind het leer vrij stug en eigenlijk best lelijk. Dus ben toch nu op internet aan het kijken, wie weet he... Vallen Bunnies wat wijder dan Shoesme?
Dochter heeft ook lekker brede volle voetjes en past goed. Als ze al loopt paar maanden moet je harde zool kiezen. Ik heb deze: Trendy BunniesJR ballerina's versierd met sterretjes - Kleur: Zilver Het lijkt stug en ook zo is maar is nodig voor goede voet ontwikkeling. Is steeds flex maar niet zoals eerste loop schoenen met erg zachte zool Ik heb hier bunnies veel modellen vind ook mooier dan shoesme.. En van haren en elefantes indd lelijk vind ik ook Agatha ruZ de la prada heeft ook mooie en die zijn ook vrij breed Dochter draagt nu meeste tijd gewoon slippers havaniainas trouwens.. Vind zo die schoenen nu te warm voor zulk weer en leer is te grof op blote voetje
Picolina, dat zijn echt leuke schoentjes hoor! Mijn dochter loopt pas sinds 2 weken los, dus moet echt een flexibele zool zijn. Heb al een paar Ipanema's gekocht,ze ging op vakantie opeens loslopen, staan superleuk en ze loopt er ook goed op. Maar zijn natuurlijk niet geschikt voor langere afstanden. Heb 2 paar besteld, Bunnies en Jochie. Eens kijken of het iets is. Bekijk bijlage 410420
Ik heb zilveren ballerinas van bunnies, zolly zacht heet dat schoentje. Maar had eerst 19, veelste klein. Heb ik 20 gepakt maar heeft ze net 1x aangehad op haar doopsel maar zitten haar toch te strak helaas. Welke maat zoek je, je kunt ze evt van mij overkopen?
Die roze eerste heeft mijn dochter ook gehad zijn erg goede eerste schoenen, lopen heerlijk. Ze vallen vrij breed door opening in winkel nog paste ze maat 20 maar droeg 19 was te groot zei medewerker weinig steun door opening zijkanten. Maar kort erna 2wk had ze al maat 20 en was super passend niet te breed.