typisch een mama ;)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boef12, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oscar

Oscar Lid

12 dec 2013
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wiegen van de winkelwagen hahaha. Daar heb ik mezelf ook al meerdere malen op betrapt.

Wat kinderloze vriendinnen echt niet begrijpen, is als we iets afspreken en ik zeg : Dan kunnen wij rond elf uur, of anders rond 3 uur. Hoezo? Er zit nog een hele tijd tussen?
    Nee. Ik heb 2 tijden op een dag waarop ik kan afspreken, daar tussen in is alleen als het echt niet anders kan.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.850
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zoon heeft hier een tijd gehad: "Waarom heet dat dan een ... (Banaan, deur, neus etc.) Inmiddels is dat een heel toneelstuk geworden met een mopperend woorden mannetje, die voor alle dingen een woord moest verzinnen en dat echt he-le-maal zat is, want hij vindt zelf dat hij onderhand wel genoeg woorden heeft verzonnen.
    Soms geeft ie een of andere idiote uitleg. Bijvoorbeeld dat hij een banaan eigenlijk "naan" wilde noemen, maar dat hij ze zo verschrikkelijk vies vind en dat iemand hem toen een keer "bah, naan" hoorde zeggen en dat ze sindsdien banaan worden genoemd. Maar vaker kan ik niks creatiefs bedenken en laat ik hem gewoon een beetje voor zich uit mopperen dat hij ondertussen toch wel genoeg woorden had bedacht en dat mensen altijd weer nieuwe woorden willen en dat ie het toen maar een ... heeft genoemd om van het gezeur af te zijn. ;)

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha ja ik heb mezelf ook regelmatig betrapt op 'meehappen', zoiets geks! Verder....
    Duizend foto's van je kind(jes) op je telefoon hebben en ze regelmatig terugkijken.
    Idd de auto is een rijdende schuur met nijntje zonwering en allerlei kindertroep.
    Waar is de tijd gebleven dat je met 1 klein tasje naar het strand ging? Nu is t kinderwagen, tas met handdoeken, tas met speelgoed, luiertas en mogelijk nog een tas met eten of andere troep...

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Meehappen ik wist echt niet dat ik dat deed, tot ik laatst bij mijn ouders was en mijn vader zei jij hapt altijd mee, zo grappig, huh okeej ik doe het dus ook.
    Laatst inderdaad in de winkel de kar staan wiegen hahaha.

En mijn vader vroeg of ik hun auto bij de garage kon brengen nadat wij hem geleend hadden (zelf geen auto nl), ik kwam daar binnen en zeg doodleuk ja papa had geen tijd dus ik kom even de auto van papa brengen, mijn man en die garage man keken mij aan en toen had ik het pas door oeps.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    foto's ja dat ken ik idd. mijn foon staat regelmatig bom vol. en kijk ze ook heel vaak terug. gister nog :p zoonlief is weekendje weg en heb lekker zitten neuzen tussen de foto's. en dan zie je ook hoe snel ze groot worden

6. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Of dat je in de auto zit zonder kinderen en dan zegt; kijk, een trein, trekker, grasmaaier o.i.d.

7. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Geen kind in de buurt en ik loop lekker te neuriën. .. Een kinderliedje natuurlijk. Of nog erger: Ik zing het compleet met zelfbedachte poep- en plasrijmpjes van mijn dochter erin :)

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Vroeger zong ik ook top40 nummers onder de douche. Als ik nu sta te douchen in mn uppie zing ik nog steeds hansje pansje kevertje of in de maneschijn. zucht...:D

9. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik mis hier echt een i like button wat een hilarische reacties!
    Ik heb ook van alles altijd bij me waar ik ook ben waardoor iedereen altijd naar mij toe komt omdat ik altijd voorzien ben :D

10. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijke reacties!
    Zoveel herkenning.
    De winkelwagen wiegen, handtas die dient als luiertas, vrolijk kinderliedjes zingen. Mega Mindy zingt lekker weg ;)
    Ik heb laatst iets op de automatische piloot gedaan wat ik echt nooit zou hebben gedaan voordat ik moeder was! Ik was met mijn dochter op het strand en ze liet haar speen op de grond vallen. Even voor het beeld: een natte speen in het losse zand.
    Uit automatisme pakte ik de speen op en stopte hem in mijn mond om hem "schoon" te maken.
    :-|

11. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Wat een geweldige reacties..:D Moest echt even heel hard lachen (in mn eentje op de bank) Heerlijk

Wat ik per ongeluk doe, vindt mijn omgeving hilarisch, is veel te enthousiast en onnodig complimentjes uitdelen..
    Bvb iemand gooit een propje in de prullenbak en ik roep automatisch: Goed zo!!! Knap hoor! Dus... :)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Tsjah...kindloze vrienden hebben we bijna niet meer, maar eentje heeft sinds kort ook een dochtertje....en ineens kan ze nooit meer zomaar even langs komen. Ghehehe en voorheen was ze altijd gepikeerd als ze zomaar langs kwam en het niet uit kwam :p

Nu vroeg ik dus, waarom kom je niet ff langs morgen? Euh......heeeleeeuh waslijst van waarom niet...hahaha, en toen ik heel droog achter die waslijst aan zei, leuk he kinderen?

Keek ze me heel droog aan met zo een lege blik, komt er ineens uit...wist ik veel! hahahahah

13. MamaBenjamin

Ja, dat heb ik ook eens gedaan. Meneertje zat op schoot met zijn speentje in. Hij had net lekker zijn bloemkoolhapje op. Ineens spuugt hij alles uit en zijn speentje valt op de grond. Ik maak Benjamin schoon en doe automatisch die speen in mijn mond om hem "schoon" te maken. Heel die speen zat onder uitgekotste bloemkool prak.:( Ik kijk voortaan wel 2 keer voordat ik dat ding zomaar in mijn mond stop.;)

14. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat een leuke reactie's! Zit hier echt te lachen.

Ik werk in de zorg waar mensen erg beperkt zijn, ik zei tegen Mw. : Mama trekt even je kousen uit :| haha die vrouw mocht dan geestelijk erg ver weg zijn maar ze lachte net zo hard als ik deed.

15. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahaha, bah!
    Gelukkig ben je als moeder niet zo vies van je kind als dat je van andere mensen bent.

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Typisch mama... Ik ben er zo een die de deur uit gaat zonder kind, dan eerst verward is "Waar is mn kind" en dan mn neus wil snuiten en een onderbroekje uit mn handtas of jaszak haalt. Tsja, net zindelijke kindjes, de onderbroekjes zitten bij ons overal in gepropt. Of toen ik op sollicitatiegesprek ging, en ik na mn gesprek voor de leidinggevende de deur uit liep. Ze moest lachen en zei "Ik kan zien dat je moeder bent, er zitten 2 sokken in de zak!" ik had blijkbaar sokken gepakt boven, ze in mn kontzak gedaan, kids aangekleed en zo de deur uit gegaan. Met sokken in mn zak. Ik werd er wel aangenomen hoor!

17. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ja kinderliedjes neuriën doe ik ook op straat, en dan hoor ik het ineens, en denk ik.. hmm even wat anders verzinnen haha.

Tegen Emma haar knuffels praten doe ik ook wel eens als ik haar kamer een beetje opruim hahaha

En mama dit en mama dat is het idd ook altijd

18. MamaBenjamin

Hebben jullie ook dat je in de supermarkt staat en dat je ineens ziet dat je een mega vlek van een hapje ergens op de shirt hebt zitten. Soms ook nog eens midden op je tiet?

Dan ben je zo gehaast om ergens op tijd te zijn, kind omgekleed, schone luier, buikje vol, luiertas volgepropt, jasje aan, haartjes doen, oh sh*t, knuffel mee. Benjamin toch nog slokje drinken? Nee, niet aan mama's haren trekken, aargh waar is je speentje nou... Dat soort dingen. Even gauw je eigen jas aan, snelle blik in de spiegel, make-up is niet al te veel uitgelopen en je haar doe je straks wel weer netjes op aankomst van bestemming.
    Zie je daar ineens die vlek!:$:D

19. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Hahaha niet daar gelukkig, ik zat wel laatst met emma in de bus een beetje te kletsen met dr, en ik zag een vlekje op mijn vestje, dus ik dacht oh natuurlijk die zal wel van emma zijn.. dus ik kijk even verder.. shit, op mn schouders ook nog 2 haha!

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Mogen leuke papa-acties ook?

Wij gingen toen onze zoon 13maanden was met zn 2tjes voor een weekje met de tent weg (uiteindelijk gingen we na 4dagen naar huis want we misten onze zoon te erg) Zoon sliep bij opa en oma.

aan het einde van dag twee gingen we boodschappen doen en haalden twee biefstukjes en een blikje sperciebonen (echt een ouderwets tweepits gastoestelletje om op te koken dus lekker makkelijk blikje open en klaar).

En nu komt het:
    stonden we bij de kassa in de rij zegt mijn vriend ineens: "nu hebben we biefstuk voor onszelf, maar wat eet Tycho dan?"

Zo lief vond ik dat :) hahahah

Deel Deze Pagina