Ik ben gezwicht , heb gek gedaan en heb een angelsound gekocht. Echter weet ik na zoeken totaal niet wat ik zal moeten horen. Hoor volgens mij mijn eigen hartslag . Ergens in de verte iets anders, maar geluid hoor ik beide kanten het zelfde . Dus aan 2 kanten dat kan hem toch niet zijn? In het midden hoor ik meer mijn eigen hartslag. Goed ik ben 11 weken zwanger, zijn er mensen die mij voorbeelden kunnen laten horen? Dan kan ik vanavond proberen om gerichter te luisteren of te tellen. Liek.
Yep die heb ik wel voor je toen was ik 17 weken, je hoort ukkie ook bewegen: http://s72.photobucket.com/albums/i167/tygotje/?action=view¤t=31_01_2007_23_02.flv Hier was ik 12 weken en 1 dag http://s72.photobucket.com/albums/i167/tygotje/?action=view¤t=28_12_2006_21_59-1.flv En hier was ik precies 11 weken http://s72.photobucket.com/albums/i167/tygotje/?action=view¤t=20_12_2006_22_34.flv Je kan ook testen of het je eigen hartslag is door bv vlak naast je borst te luisteren, dan hoor je hoe snel je eigen hart gaat. En het kan ook zijn dat je nog iets te vroeg bent om het te kunnen horen, of dat je heeeeeeeeeel geduldig moet zijn (en veel olie gebruiken, dat geleid beter, en ook plat liggen op je rug, dan kan je het ook beter horen). Liefs, Tanya
het geluidje is gewoon zo snel dat je het haast niet kan missen joh idd net een galloperend paard of een sneltrein mijn eigen hartslag heb ik met de angelsound eigelijk nooit gehoord
op mijn site http://onzewonder.beebiesite.nl en dan moet je even op het hartje klikken dan krijg je de hartslag van onze kleine te horen...
Hoi Het geluid kan inderdaad niet missen hoor. Het is een soort heipaal, voorbijrazende sneltrein of als je um echt goed te pakken hebt inderdaad een paardje in galop. Je bent nog wel een beetje vroeg met 11 weken, dus dan is het nog wel lastig om het te vinden. Flink veel olie of gel gebruiken en hééél laag zoeken. En in het begin moest ik ook wel flink duwen om het goed te horen. Succes en als het lukt veel plezier! Groetjes Kirsten
Bedankt voor jullie antwoorden. Die van tatan als 11 weken geluid hoor ik dus niet via angelsounds. IK denk dat zoals hopla zegt dat ik dan net iets te vroeg kan zijn en dus niet kan horen nog. Kan het ook zo zijn dat als je wat steviger bent dat het langer kan duren voor je hoort ook? Over paar dagen nog maar een keer proberen, of misschien hoor ik het woensdag bij de VK voor het eerst. Jammer dat ik nu nog nie horen kan, vriendlief en ik hebben allebei geprobeerd te zoeken. Wat ik hoor zijn mijn eigen vaten en eigen hartslag maar geen huppelend galloperende paardje nog.... LIEK....
Kan wel hoeft niet. Ik ben zelf ook vrij stevig en hoorde het voor het eerst met de angelsound met 10 weken en 5 dagen. Succes met je zoektocht! Liefs, Tanya
Blijven het gewoon proberen, Misschien hoor ik het morgen. Maak mij stiekem misschien toch wel beetje ongerust... Vond het wel een duidelijk verschil bij jou al tussen de fragmenten echt supers om te horen... LIEK
Een vk kan het misschien sneller horen als je wat flinker bent...omdat het haar vak is Je hoort heel duidelijk wie zijn hartje het is! Die van jezelf gaat in verhouding HEEEEL langzaam...ukkie klopt er echt lustig op los. Ik herkende het meteen! Ondanks dat het de aller eerste keer was. Succes
ben net toch nog een keer aan proberen gegaan. moest vrij diep gaan en benen hoog getrokken met gekantelde bekken en yesssssssss. daar was het dan toch te horen, geen suizende vaten geen langzame hartslag maar een versnelde gallopje . vriend en ik hebben beide gehoord. Wat een heerlijk gevoel bedankt voor jullie adviezen en voorbeelden... LIEK.
Ik heb ook gister een Angelsouds gekocht en het geprobeerd, was toen 11w3d, ik had hem vrij snel gevonden. Eerst naar mijn eigen hartslag geluisterd en als ik twijfelde dan legde ik mijn vinger op mijn halsslagader, daar kun je je eigen hartslag goed voelen. Als het overeen komt met geluid dan heb je je eigen hartslag te pakken, maar als het niet overeenkomt en het duidelijk sneller is, dan is het je beeb.. Zo heb ik het gedaan. Fijn dat je het gehoord hebt, fijn gevoel he? Ook ik kan pas nu echt gaan genieten...
hey, je baarmoeder komt nog niet of bijna boven je schaambotje uit. Dus je moret echt daar zoeken heel laag. Bij mij was het geluid ook heel ver weg, maar was met 11 weken wel te horen. Ook heb ik mijn placenta achter liggen , ligt deze op de buikzijde is het ook moeilijker. Succes meid. Liefs sancho
Laatje , Inderdaad supers om het nu zelf te horen het hartje. Ben nu opeens een stuk minder onzeker geworden. Sancho, Inderdaad het is zo laag dat je er bijna niet bij komt. Maar het is gelukt... Heb het net nog een keer geprobeerd duurde wel even maar toen was ie er weer... ECHT WOW , besef nu des te meer er zit een kindje in mij.. LIEK
Heb een angelsound te leen gekregen. Gister de hele tijd geprobeert, maar hoorde niks. Het frustreerde me heel erg. Deze ochtend weer een paar keer geprobeert, maar hoorde weer niks. Toen las ik hier dat gel of bodylotion op je buik smeren helpt en... Ik hoorde het hartje van mijn kindje. Tranen sprongen in m`n ogen. Wat is dat een mooi geluid. Ook leuk om te doen is om je Angelsound aan te sluiten op de boxen van je pc. Dan hoor je het hartje door de hele kamer.