wij gaan straks uit eten bij een spare rib restaurant. dat mag toch wel gewoon.. het is goed doorgebakken .... lijkt mij. volgens mij wel of denkt iemand van niet... stomme vraag maar wil alles toch uitsluiten voor ik dat soort dingen eet....
meestal zie je nog wel dat het gewoon rozig is. tja gewoon vlees kleur. niet zoals bij een biefstuk ofzo. ach het zal wel geen kwaad kunnen denk ik. thanx voor je berichtje xx
Waarom niet? Ze serveren volgens mij nooit halfgare spareribs toch? hihihi Anders terugsturen... *ik eet die dingen nooit*
spare ribs kan je gewoon lekker eten hoor! Volgens mij zijn die altijd wel erg goed doorgebakken op de grill!
nou ze waren heerlijk en goed doorbakken. zat alleen gauw vol. dat heb ik van af het begin van mijn zwangerschap al.. maar bedankt meiden voor het gerust stellen. en hier mag nu wel een slotje op hoor.......
Gauw vol zitten heb ik ook hoor! En ben echt nog niet zo ver. Normaal had ik 's avonds al wel weer zin in wat lekkers maar nu snoep ik al weken niet meer na de warme prak. Het heeft voordelen