14 dec jarig. Kerstboom voor of na verjaardag opzetten

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina is 14 dec jarig. Ze wordt dan 2. Nu wilde ik eerst de kerstboom pas na haar verjaardag opzetten, maar ik twijfel nu. Ik vind het zo gezellig.

Wat zouden jullie doen?

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    voor haha! idd erg gezellig lekker extra sfeertje met der verjaardag!

maar als het nou een gekkenhuis gaat worden met allemeel kindjes dan miss erna ;)

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Onze kerstboom hangt hier aan de muur, dus er kan niet veel mee gebeuren. Maar ik wilde hem eerst na de verjaardag pas doen, omdat ik vind dat haar verjaardag haar dag is met slingers en zo, en een kerstboom vind ik dan niet echt erbij passen. Maar ik vind het zo een gezellige tijd tot ik toch denk dat hij er eerder in komt...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ik ben op 15 december jarig en mijn ouders zetten hem altijd pas op na mijn verjaardag, maar dat meer ivm de kinderfeestjes.

5. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    hier zijn mijn dochter en man beide eind november jarig, zodra hun verjaardag gevierd is komen echt de kerstspullen weer naar boven hoor, ondanks dat de kerstboom er staat, en ondanks dat er dan ook al wat kerstkadotjes onder liggen heeft de sint ;) ons huis nog nooit voorbij gelopen hoor, dat zijn 2 hele goede vrienden van elkaar :)

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    onze dochter is 16 december jarig,

ze vind het altijd super dat de kerstboom dan staat.
    ook alle lampjes en zo hangen dan
    tuurlijk komen er voor haar verjaardag wel slingers en ballonnen, ziet er altijd heel leuk uit!

dus ik zou zeggen: voor de verjaardag!

7. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ik ben zelf de 13e jarig en bij ons staat hij altijd voor mijn verjaardag.

8. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dus jullie vinden dat niet lullig ten opzichte van het kind...

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    nee hoor, toen Teun geboren was heeft onze kraamhulp geholpen de boom op te zetten en ik moet zeggen zag er erg leuk uit..boom en dan de slingers en kaarten van de geboorte...

dus zou ook gewoon slingers en boom doen.
    stel ze was 20 dec geboren wat deed je dan? toch ook alles..... ik vind wel dat een boom pas na sinterklaas de kamer in kan..maar dat is mijn eigen mening...

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ik ben de 16e jarig en bij mij word ie op 6 dec al neergezet ;) TE gezellig!

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jazeker, eerst sinterklaas!

12. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Mijn broertje is 13 december jarig. De kerstboom komt er bij mijn ouders pas in na zijn verjaardag, nu nog steeds.

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Jayden is ook 14 december jarig, en ik zat daar ook over te denken. Ik vind het eigenlijk zonde om hem pas na zijn verjaardag neer te zetten, want dan staat ie een stuk korter. Maar als we zijn verjaardag vieren, is er een stuk meer ruimte als ie nog niet staat :) Ik ben er nog niet helemaal uit.... :(

groetjes Setje

14. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ik ben 11 dec jarig en nu en vroeger toen ik nog kind was stond de kerstboom altijd met mijn verjaardag. Ik weet dat ik dat als kind altijd heel speciaal vond! Ik had een kerstboom op mijn verjaardag en de andere kindjes niet! Heel stom maar ik vond dat zo speciaal

15. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

VOOR! :D
    Wat je zegt, veel te gezellig :D

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ow..Ik zou ervoor zeggen..Als je dan nog genoeg ruimte hebt voor je visite :)
    Lijkt me gezellig een KB op je verjaardag..
    Hier in de buurt zetten veel mensen mzo snel mogelijk na sinterklaas al op..
    Wij gaan denk ik ook voor een vroege boom dit jaar! Zooo gezellie..

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Heb het er gisteren nog met Roy over gehad, en het wordt idd voor haar verjaardag. 6 dec om precies te zijn.

Ik was bang dat Jelina haar verjaardag niet speciaal vond omdat er dan al een kerstboom staat met kadotjes eronder.

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    wij zetten hem savonds 7 dec neer, mijn broertje is jarige die dag, maar hij komt bij ons zijn verjaardag vieren, en daana doen we met zijn allen het hele huis.

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Serena is 5 dec jarig en meestal zetten wij de boom vrij snel na sinterklaar op :) :)

20. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou hem ervoor zetten anders staat hij helemaal kort.
    Daan is 2 jan. jarig ik heb de boom we op oudjaarsdag weghaald maar dat doe ik denk ik ook niet meer.
    Het is dan zo verschikkelijk kaal

Deel Deze Pagina