Hihi, als je daar idd al een 'echte vent' voor moet zijn.. Laat hem maar de wc schoonmaken in het vervolg, gaat ie vast wel zitten de volgende keer.
Die van mij zit (eigenlijk alleen thuis) ook op het toilet, moest van de uroloog, schijnt gezonder te zijn. Sindsdien zit hij thuis. En da's toch echt wel een echte vent hihi
mijn vent plas ook zittend alleen bij vieze onebkende wc plast hij staant maar thusi zitten veeeeeel beter! dan idd maar geen echte vent maar wel een lieve
haha ik ken het hoor... de wc boven... ticho was paar dagen uit logeren en toen ticho weg was heb ik de wc schoongemaakt... en ja hoor weer vies zegt hij... heeft ticho gedaan.. ik zo kan niet heb hem schoongemaakt toen ticho weg was... ow... dan komt het door de borstel.. ik zo je maakt de wc toch schoon met de bostel de wc pot en de rand doe ik altijd met doekje en bleek... oow... ja ik maak het wel school heeft hij ook netjes gedann.... 3 DAGEN LATER... hihi klusjes in huis doen och jeetje... als ik het niet doe word het niet gedaan ik heb met een zwangere buik de hele zoldertrap geschilderd.... elke tree op mijn knieen buik hangend op de trap de zijkant gedaan etc... echt met moeite en veel zweet..... meneer heeft niks gedaan... ja een paar treden aan de onderkant en nu moet hij al 2 maand een klein stukje aan de bovenkant doen....
Ik vind het al vreselijk als we mannelijke visite hebben (ja logisch, vrouwen plassen niet staand, duh) die dan zonodig van ons toilet gebruik moeten maken, dan baaaaal ik echt en moet ie meteen schoongemaakt daarna (ik lijk wel neurotisch .
negatief - niet kunnen muti-tasken en vooruitdenken over praktische dingetjes - schoenen naast het schoenenrek ipv er op, sokken op het nachtkastje (? why?) ipv in de wasmand etc etc - eindeloos achter de computer zitten - geen klusjes/rotzooi zien liggen positief: - willen zorgen voor mij en onze zoon (zowel dagelijks als in financiele sfeer) - aan mij vragen wat onze zoon aan moet - de vulinis buiten zetten! (heb ik niet bedacht, doet ie zelf!) - de administratie doen (joepie, niet mijn sterkste kant!) etc etc
ik denk dat ik hem dat ook maar een keer ga zeggen zitten en plassen is gezonder..... miscshien dat hij gaat zitten
Laat ik ook iets positiefs over mijn kanjer zeggen: Hij is enorm toegewijd, doet alles voor mij en is erg zorgzaam. Hij maait het gras uit zichzelf Hij kan lekker koken (en de keuken weer keurig opruimen). Hij zou een hele leuke vader zijn als het ons gegeven zou mogen worden...... Hij kan goed masseren.
hahaha okee ben ik dus niet de enige die dat super erg vind hier ook altijd als er visite is net de hele wc super schoon gemaakt dan weer van die mannen die gaan staan bah.. en dan moet je alijd zelf de wc bril nog naar beneden doen echt vervelend ik ril er ook altijd van
wc schoonmaken? hahaha ja dat is hetzelfde als ja schat ik heb wc geboend nou ken ik het zelf nog een keer doen bleghhh
@natasssiie... Sommige hier als ze op visite zijn, doen niet eens de bril omhoog. Brrrr, soms kan ik de druppels nog op de bril treffen... (had jij trouwens niet een tijdje geleden in een ander topic een site neergezet, over de vorderingen van je kindje per leeftijd?)
haha wat een leuk topic negatief: - doen alsof ie heel goed luistert en 'ja' zeggen als ik em wat vraag, en als k et er dan de volgende dag over heb heel onschuldig zeggen: 'ik weet van niks hoor' of bijvoorbeeld de plannen bespreken voor het weekend, en vervolgens in het weekend heel verbaasd zijn dat we dat allemaal moeten doen, weet ie t niet meer - die van mij plast staand, bleeeght, en als ik dan commentaar lever op de spetters maakt ie er een heel gevat grapje van haha. Ik ga es vragen wat ie vind van zittend plassen Positief: - hij doet elke avond de vaat voor me - voor een man is ie zeer geïnteresseerd in de komende baby, en als ie thuiskomt zegt ie eerst mij gedag en dan krijgt mijn buik steevast ook een knuffel en lieve woordjes Hij voert echt hele gesprekjes met de kleine in mijn buik 8)
@kiezeltje... weet je wat ik altijd doe als ik verdenk dat ie niet zit te luisteren. Nou dan doe ik mn verhaal en dan zeg ik ineens tussendoor, ja daar zat ik dan te poepen in de boom. Meestal kijkt ie dan wel raar op, van huh? Wat zeg jij nou weer.... En dan heb ik meestal wel de aandacht haha.
Typisch mijn vriend: Ik kook Elian zijn flessen uit in de magnetron. Mijn vriend wil iets warm maken in de magnetron en hij zet de schaal met de flessen die uitgekookt zijn op de aanrecht en loopt dan weg terwijl hij wacht tot de magnetron klaar is. Ik vroeg aan hem: en dan denk je niet, goh, laat ik die flessen maar gelijk even opruimen als ik hier sta te wachten? Nee, dat ziet hij niet, hij riep gelijk al: ahhh mannending! Maar no way dat ik dat pik nu. Ik wil niet dat mijn zoon straks opgroeid met het idee dat mama wel alles achter pa zijn kont opruimt omdat 'mannen dat niet zien'.
heerlijk hihi merk al wel dat de top 3 al aardig een vorm begint te krijgen... 1.. de WC haha 2.. niet luisteren 3.. troep niet zien liggen
De comupter is het meest irritante. Hij is dan "bezig" met zijn spel en dan kun je niks anders doen. Ondertussen kun je dus zeker 15 minuten wachten voor dat je daadwerkelijk weg kunt. Hij komt ook altijd te laat. In het huishouden ziet hij niet wanneer er wat moet gebeuren maar als je het vraagt doet ie het graag. Ach..het is een grote schat, dus die dingetjes nemen we maar op de koop toe
ja dat klopt heb ten een site gehad en staat nu in me favorieten vind wel leuk om te kijken hoe en wat
Zou je voor mij deze link nog een keer kunnen neerzetten? Ik was vergeten deze bij favorieten op te slaan.
Ik heb een geweldig ventje! Die van mij poetst de badkamer helemaal! Ik hoef er niets aan te doen. (afspraak omdat ik de strijk doe en dit ook hààt!) We wassen samen af elke avond. Swifferen/stofzuigen doen we afwisselend. Hij zet het vuil buiten. Hij helpt me àltijd poetsen. Hij geeft me vaak spontaan korte nekmassages. Hij heeft meer aandacht voor een kusje bij weggaan/thuiskomen/... dan ik. Hij komt altijd tegen me aan liggen als ik later ga slapen dan hij. ......... Maar...hij denkt altijd zoo rationeel. Hij doet weinig uit zichzelf, hij ziet echt nooooit werk liggen. Hij vergeet àlles!