typisch mannen (positief/negatief)

Discussie in 'De lounge' gestart door kimm1988, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Een hlf jaar? damn hoe houd je het uit dan ?

2. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Hij is militair dus ja dan weet je dat het kan gebeuren....

Maar ja dan zal ik zelf die wc moeten doen !

Groetjes Monique

3. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Alleen de matten stofzuigen en dan vloeken dat er zand in huis ligt. Tja :rolleyes:

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hahaha zo zie je maar dat veel mannen toch evht wel gelijk zijn...

ik kan me nog wel ergens dood aan ergeren... bijna lege verpakkingen terug zetten... bv.. melk of drinken in de koelkast... ja schat er zit nog wel wat in... ja 3 druppels... nee wel iets meer :|...

lege shampoo flessen terug zetten op de plank in de douche.... ja er zit nog wel genoeg in.. ja voor de kleine wel ja maar voor mij niet... er is nog wel een nieuwe hoor.. ja op de plank daar... (kijkt hij nog in de kast en ondertussen ben ik al klaar met duchen)

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hahahaha mannen zo typisch he

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dit heb ik ook heel erg, ik maak de wc ook altijd meteen schoon als de visite weg is. bah bah

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hier ook zelfde probleem.

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik zit er altijd aan te denken dat als er mannelijke visite is om dan bouwkeet wc te plaatsten achter thuis... die hoef ik dan gelukkig niet school te maken:p....

of ik ben nog steeds van plan om een a4tje te maken met een mooie lekker vrouw erop (althans zoals de man dat zou zeggen) en dan erbij te zetten maar ik houd ook niet van die gele vlekken op de wc... en zit toch echt liever... of iets in die richting

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik lig in een deuk, wat een wc-frustraties hier!

10. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Ik heb echt een schatje thuis zitten!

Helemaal uit zichzelf (jaja, het bestaat toch! :D ) stofzuigt hij, dweilt, lapt de ramen, ruimt de vaatwasser in en uit enz. enz.
    Grappig vind ik wel dat ik als vrouw een beetje vasthoudt aan de traditionele schoonmaak methodes, dwz bijv. een emmer sop, maar hij echt zijn eigen methodes heeft.

Nu heb ik manlief echt nog nooit met een emmer sop kunnen betrappen.
    Tafels, kasten en vensterbanken worden afgestofzuigd en om te soppen heeft hij allesreiniger met veel water in een lege glasex spuitbus gemengd en de hele boel wordt dan ingespoten en weer afgedroogd. ;)
    Om in het toilet de vloer even snel te dweilen staat er een soortgelijke fles, maar dan met water en chloor gemengd klaar. Spuiten, afnemen en klaar is manlief! Als dat niet mannelijk is.... :)

Maar de stapel was staat standaard op de negeerstand, als hij griep heeft denkt hij dat hij dood gaat (terwijl je hem niet hoort als hij twee weken met een hersenschudding doorloopt..) en inderdaad is hij ineens Oost Indisch doof als de pc aanstaat......
    Maar ach, als dat alles is, doen we het zo gek nog niet :)

11. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    - klein waterballet aan de wastafel (familietrek, zijn broertje doet hetzelfde!)
    - denken dat je een uur in een kwartier kan stoppen (overigens een familiekwaal!)
    - in een pittige discussie lange tijd niets zeggen (grrrr)
    - papierwerk komt op een onoverzichtelijke stapel terecht
    - z'n moeder bellen als hij een bepaald gerecht wil maken, terwijl ik dan denk "Vraag mij!" of "Kunnen we toch even op internet opzoeken?!"
    - dat ik zijn agenda moet bijhouden
    - soms te fel rijden (dicht op anderen)

+ doet meestal de weekboodschappen
    + strijkt zijn eigen overhemden
    + plast zittend
    + kan lekker koken
    + maakt mijn brood 's morgens klaar
    + gaat leuk en lief met kinderen om
    + hij werkt hard
    + is romantischer dan ik
    + intelligent
    + lief

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn vriend was eens véél te lang verkouden (volgens hemzelf). Kreeg ik een smsje met daarin de tekst: 'ik denk dat ik een hersentumor heb, want ik heb ook hoofdpijn...' En het was geen grapje he, nee, mijn schatje dacht echt dat hij een hersentumor had *zucht* En over de bevalling durft hij dan wel te zeggen: wat erin kan, kan er ook weer uit! De watermeloen die ik vervolgens door zijn neusgat probeerde te duwen, heeft die leuke opmerking in het vervolg de kiem ingedrukt.

Gelukkig heb ik 1 van de weinige mannen getroffen die wel heel goed kan luisteren. Hij onthoudt ook alles wat ik heb gezegd (ik niet, ik vertel een verhaal gerust 6 keer zonder te beseffen dat ik het voor de zesde keer vertel en dat zegt hij heel rustig: en toen gebeurde er dit en dat... Owh dus je kent het verhaal al...) Ook zorgt hij nu voor het huishouden en alle diertjes, aangezien ik lichamelijk even uitgeschakeld ben. Als ik heel erg sacherijnig ben (hormoondemoon) dan gaat hij een twixje voor me halen met een pakje chocomel :D Hij masseert mijn rug elke avond zodat ik wat rustiger slaap. Hij geeft me elke dag mijn prik en prijst me dan om hoe stoer ik die afgrijselijke pijn heb doorstaan (ik piep heel de tijd 'auwauwauwauwauuwwwwww!') Hij lacht om mijn stomme grapjes, hij laat me nog steeds mooi en geliefd voelen (zelfs nu ik uh 'iets' ben aangekomen), hij blijft altijd rustig en beheerst (unlike me), geeft me gelijk wanneer hij beseft dat er niets anders opzit omdat ik anders weer de hormoondemoon uit ga hangen en hij wordt niet boos wanneer ik hem 's nachts per ongeluk een peut verkoop (ik word dat wel namelijk, aangezien hij harder peut in zijn slaap). En elke ochtend wanneer hij naar zijn werk gaat en ik nog lig te ronken in bed, geeft hij me een kus en zegt: hou van jou! Awww wat een lieverd issie eigenlijk!

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dat doet die van mij ook altijd....zoooo lief! :)

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    die van mij doet dat ook... alleen geeft hij een kus en zegt tot vanmiddag... (over het algemeen vind ik dat super lief... nu word ik er klaar wakker door:|)

15. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Negatief:
    - overal zijn sokken neergooien
    - de tv een prima oppas vinden
    - op de wc denkt hij bij het laatste vel, die na mij komt, die redt het wel (en mij vervolgens verwijten dat ik niet kijk of er nog wc-papier is voordat ik ga zitten... het moet niet gekker worden!)
    - altijd zijn riem kwijt
    - als ik hem iets vraag, doet hij het wel, maar als ik bijvoorbeeld wil dat hij ook de kussens van de bank stofzuigt, dien ik dat er wel expliciet bij te vermelden.
    - een t-shirt uit de kast pakken, dat t-shirt vervolgens afkeuren en dat dan vervolgens over de stoel heengooien.
    - kan totaal niet was opvouwen

Positief:
    - bij hem voel ik me de mooiste vrouw op aarde
    - hij kan ontzettend goed relativeren als ik door draaf
    - hij is erg handig
    - hij plast zittend
    - ondanks de 'tv-als-oppas' is hij een geweldige papa
    - hij maakt me altijd aan het lachen

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik moet zeggen er zitten dingen tussen waar ik echt om moet lachen... eerlijk waar... als de man de vrouw toch niet had...

wat nou he als er geen wc papier is in de wc en de vrouw is niet thuis/in beeld hoe wilt de man zijn... afvegen?

17. Debie24

Debie24 Lid

13 jul 2008
    71
    0
    0
    Maarssen
    misschien snel naar de douche rennen?hahahahahaha :)

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hahaha ik vraag het me echt af... want roepen heeft geen zin... ;)

19. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ergens aan beginnen, en niet afmaken.

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Aan de lucht laten drogen? :confused: Het zou mij van sommige mannen niks verbazen. Gelukkig vindt de mijne dat vies, hij zegt net dat hij dan naar de douche zou rennen haha.

Deel Deze Pagina