Wie heeft het gezien? Wel een erg interessant experiment, en goed om dit eens op de buis te zien... Typisch Nederlands gemist? Kijk het op TVblik!
heb het gezien en vond het verschrikkelijk. ben echt geschrokken van bepaalde uitdrukkingen die mensen deden. en zoooo irritant dat het alsmaar over de islaam ging en dat hassan en fatima zich steeds moesten verantwoorden over andermans gedrag..
Hier ook gekeken en vond het best leuk en interessant eigenlijk. Vond het niet zo vreemd dat Hassan zich moest verdedigen als ik eerlijk ben. Ze moeten zich alleen wat aanpassen voor het programma en dat deden ze netjes, behalve Hassan in mijn ogen. Maar goed, na 1 aflevering nog weinig van te zeggen natuurlijk.
Het ging inderdaad veel over de islam.. Daar zou het niet alleen maar over moeten gaan natuurlijk, er zijn nog meerdere culturen en geloven in dat huis. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
ik bedoelde niet zijn eigen gedrag verdedigen.. hij moest verantwoording leggen over zijn medemoslims die de regels van de islam aan hun laars lappen. Zoals die man die die blonde vrouw voor K**** uitschold. (heb btw twijfels over haar verhaal. Eerst vertelde dat het een man was die haar op de markt had uitgescholden, en in et huis had ze het opeens over 3 vrouwen met een hoofddoek )Vond het oneerlijk. Najah ondanks mijn irritaties ben ik wel benieuwd naar de volgende aflevering, er komen heel wat emoties bij kijken zag ik in het voorstukje!