✅ (Voor mezelf dus.) Heel soms ruim ik dan wel de hele vaatwasser uit, trouwens. Maar niet altijd. Als ik iets anders aan het doen ben, doe ik dat eerst. En meestal ben ik daarna die vaatwasser alweer vergeten.
Brood smeren op het aanrecht ipv op een bord. Sokken naast de wasmand gooien ipv erin, onderbroeken idem dito Na het scheren de stop uit de wasbak trekken en weglopen. Hij laat dus alle scheer resten en haren voor mij achter... Yuk! De vaatwasser inruimen maar niet aanzetten Niks opruimen en het gek vinden dat iets niet meer daar ligt waar hij het neer kwakte Alles vergeten, hij zou z'n reet nog vergeten als die niet aan hem vast zou zitten. Maar verder is ie lief hoor
Ik heb altijd geleerd dat je van boven naar onder moet werken (mijn man trouwens ook tijdens cursussen in het schoonmaakwerk). Anders dwarrelt er weer stof naar beneden terwijl je de vloer net hebt schoongemaakt. Ben nu wel benieuwd waarom afstoffen als laatste hygiënischer zou zijn?
Dit dus, ben ook googlen en kan toch niet vinden waarom het andersom beter is. Ben wel echt oprecht benieuwd of ik het dan altijd al verkeerd doe
Naar het schijnt omdat uw stofzuiger sowieso stof rond blaast. Kheb dat ooit horen zeggen door een poetsvrouw en die had dat zo geleerd tijdens een opleiding.
maar als je afstoft dan gaat het stof ook alle kanten op en vooral richting beneden? Wat dat betreft is het gewoon een gebed zonder eind
Dat is niet zo met een HEPA-filter toch? Maar dit is dus wel de reden om niet vaker dan 1x per dag te stofzuigen. Althans volgens de longarts en -verpleegkundige waar ik onder controle stond dan. Misschien is het ook wel allang achterhaald.
Mijn mannenactie. Man : Schat waar ligt die tube ? Ik : Linker kast, onderaan in een grijs mandje Man : Ja zeg ik zie dat niet ze. Ik : Kben het zeker ze. Man : Neen echt niet. Ik : Allé kzal komen kijken ze. Man : Ge zult wel zien dat hier niet ligt. Ik : Aub hier is het. Ligt dan ook gewoon waar ik zei.
Ik heb maar 3 puntjes: 1. Met stip op 1: Iets zoeken met ogen in zijn zakken. Echt waar, hij ziet het nog niet staan al zou er een kabouter op staan te dansen! 2. Mijn man kan heerlijk koken en doet dat ook graag, maar ook hij laat alles wat hij gebruikt heeft op het aanrecht staan 3. Was naast het bed gooien ipv in de wasmand. Hij weet inmiddels dat het dan niet gewassen wordt
Geen idee hoor. Ik herinner mij gewoon dat ze zei 1st stofzuigen en dan stof afnemen met nat. Ik doe dat zelf trouwens niet zo
Nooit iets kunnen vinden Is er nog pindakaas. Ja middelste plank in het hoekje . Kreun steun, kreun steun. Ik sta op schuif man aan de kant en pak in een beweging de pindakaas. ( daarom is alles steeds op de zelfde plek zo handig)
een en al herkenning mijn man meent heel goed te kunnen opruimen na het avond eten, de vaatwasser inruimen, 3 bakken over elkaar heen stapelen en gek vinden als het niet schoon word. met een mega natte vaatdoek over het aanrecht doen, het water druipt gewoon van het aanrecht naar de vloer het fornuis met een keukenrolletje schoonmaken, want er ligt zoveel zooi op. en dan dus niet vervolgens met een natte doek afdoen. het afval niet naar de kliko brengen. aan het einde is ie dus kei trots dat ie "alles" opgeruimd heeft en kan ik nog alles nalopen en echt opruimen en schoonmaken. ik zeg er niks meer over want anders gaat ie staken en doet ie helemaal niks meer en opruimen, tja verplaatsen kan ie prima maar opruimen....
Bij ons heeft de cursus "hoe ruim ik het aanrecht op" veel inspanning en tijd gekost maar hij is met een 6 geslaagd. Dat is nu zn vaste klus naast de bakken aan de weg zetten. De rest aansturen doe ik.