Typische mannen-acties

Discussie in 'De lounge' gestart door citroenrasp, 4 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik weet er nog 1. :roflmao:

‘Schat ik kan het niet vinden hoor, waar ligt.. ( vul maar wat onnozels in)’
    ‘ Waar je het de vorige keer ook hebt neergelegd’
    ‘ Nee hoor, echt niet jij hebt het gewoon weer (?o_O) ergens anders neergelegd’
    Ik kom dan zoals altijd aangelopen, kijk op de plek waar het hoort te liggen en pak het voor zijn neus vandaan. :roflmao:

En zo gaat het altijd.

En soms roep ik : ‘ Ik ben je externe harde schijf niet.’ :roflmao:

Moppie35, Gewooniemand, citroenrasp en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Hahahaha zijn er meer van dus :roflmao:

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Hmm, ik begin te twijfelen aan mijn man zijn mannelijkheid haha. Herken namelijk echt helemaal niks.
    Hij gooit zijn was netjes in de mand of doet zelf de was, hij leegt de prullenbak of als het zo uitkomt de vaatwasser, hangt de was op, stofzuigt, doet op zaterdag boodschappen.
    Denk dat ik maar niks zeg, straks houdt ie er mee op. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij zijn schoenen in de kamer laat staan, maar ik ben zelf veel erger, dus zeg daar niks van.

Oilell, citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Het toppunt van irritatie is hier de vraag: waar ligt dat dan?
    Uhhh nou als je even verder kijkt dan je neus lang is dan zie je het. Of zoek zelf even. Mijn antwoord is nu dan ook: eerst kijken dan zeiken..
    Verder de genoemde standaard dingen. En net toevallig nog. Vraag ik of hij wat troep in de was kan doen. Pleurt hij het op de trap. Dus ik zei nog dat het niet in hem op zou komen om het dan in de wasmand te mikken of gelijk even naar zolder te brengen. Moest hij lachen en zei: dat doe jij toch, daarom hou ik zo van je..o_O

MinnieMouse94, GossipGirlxoxo en Orchid24 vinden dit leuk.
  5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ohhh wat een herkenbaarheid hier!

* Sokken op de grond naast het bed
    * Was op het deksel van de wasmand
    * Altijd één velletje om de wc rol laten zitten en doen of hij niet vervangen moet worden
    * Post komt op de eettafel en wordt daar liefst zo snel mogelijk begraven onder meer zooi
    * Als ik niet vraag om iets op te ruimen, dan hoeft het niet
    * Als iets op de vensterbank ligt is het opgeruimd
    * De keuken opruimen betekent: twee derde opruimen en de rest laten staan
    * Als de droger piept, dan moet je die uit zetten en de was erin laten zitten
    * Dingen die op de trap liggen, die zijn daar opgeruimd, daar hoef je niets meer mee

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.277
    113
    Misschien zijn dan van die natte schoonmaak doekjes handig. Krijg je tenminste nog een schone tafel hahaha.

Verder is mijn man netter dan ik ben, heb ook nog nooit een plint afgenomen:oops:

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    jaa als de droger piept, t ding uitzetten en de was erin laten zitten,of wel eruit halen maar in de wasmand ervoor gooien, en dan zeggen: jaa ik weet niet wat je ermee moet... euhh wat moet er doorgaan met was gebeuren die uit de droger komt....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mystiek vindt dit leuk.
  8. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    De kinderen nieuwe kleren aantrekken, daarmee naar de natuurspeeltuin gaan (= modder en grasvlekken everywhere) of ze pasta met rode saus laten eten en vervolgens die kleding niet uitspoelen en ergens in een hoekje dumpen, waardoor ik het dagen later pas vind en het niet meer schoon krijg :thumup::thumup::thumup::thumup:

Oh en alle zooi netjes opgestapeld = opgeruimd

9. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik lees erg veel herkenbare punten.

De kattenbak 1x per week uitscheppen is voldoende volgens mijn vriend. Volgens mij ziet hij het punt ook niet als het minder vaak dan dat gebeurt. Maar die kans om het uit te testen, krijgt hij niet. Ik heb de bak dan allang een aantal keer schoongemaakt.

"Schat! Kun je die ventilatoren op zolder (met vlizotrap) leggen ipv in de voorraadkast? Ze liggen me in de weg als ik daar spul kwijt moet."
    Die vraag heb ik al een miljoen keer gesteld.
    Op een gegeven moment was er nieuw kattengrind binnen (ik bestel vaak 4 zakken van 12 kilo in een keer, kunnen we weer even). Ventilator was nog niet opgeruimd.
    "Schat, kun je nu die ventilatoren opruimen?"
    Ja, zo!
    Uurtje later vind ik het best en ruim de zakken kattengrind op.
    Meneer komt beneden en loopt te zeuren dat hij de ventilatoren niet op kan ruimen omdat er zakken kattengrind op staan.
    Ja duh, daarom vroeg ik je al ze weg te halen.

Sowieso dingen wegleggen kan hij wel. Logisch opruimen niet.

10. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Gek genoeg kan mijn man altijd wel de chips en het snoep vinden....
    Maar goed, dat ligt nu achter slot en grendel...
    En overal deurveren ( van die simpele dingen die je in een scharnier plaatst) scheelt weer 1000x per dag “DEUR DICHT” !!!!!:mad::mad::mad: roepen en heeft ook een positieve invloed op de energierekening :rolleyes:

11. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    dat als hij een fles opmaakt in de koelkast hij geen nieuwe erin zet. Daar erger ik mij nog het meeste aan.

of de vuilnisbak leeghalen, maar geen nieuwe zak erin doen.

de lege wc rollen op de wasbak zetten en niet gewoon weggooien.

Kleren niet in de wasmand en dan vragen of ik het al gewassen heb ehm nee natuurlijk

Maar dan moet ik ook eerlijk zijn dat ik ook dingen heb waar hij zich aan ergert. Ik laat teveel dingen achter mijn kont slingeren. en zo nog wel wat andere dingen haha

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Koesteren!!! :roflmao:

citroenrasp, Orchid24 en suus1983 vinden dit leuk.
  13. GossipGirlxoxo

Herkenbaar!!

Man kan dochter haar speelgoed ook niet goed opruimen (volgens mij dan). Gelukkig doet hij het met dochter samen en weet zij wel hoe het moet en verbetert ze hem. Hij flikkert echt alles los in de speelgoed kist en als het kind ergens mee wil spelen is het niet compleet en moet eerst de kist overhoop voor ze alles heeft. Denk aan dokterssetje, puzzels, spelletjes. En haar tekenspullen opruimen is bij hem alle stiften in het koffertje en doppen er los bij. En als hij de doppen erop doet doet hij dat niet op de juiste kleur. Er zit toch een dop op wat maakt de kleur nou uit hoor ik dan, dan krijg ik ergens kortsluiting als ik dat zie.

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Haha dat doe ik!

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mijn man kan nooit fatsoenlijk een verpakking open maken..

Ruimt zijn ontbijt rommel nooit op, voordat hij naar het werk gaat.

Zet de vaat altijd op het aanrecht, ipv in de vaatwasser.

Vergeet de deuren achter zijn kont dicht te doen.

Sokken binnenstebuiten in de was doen.

Een echte man zo te lezen. :roflmao: en vergeet er vast nog heel veel.

Orchid24 vindt dit leuk.
  16. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Sokken binnenstebuiten lees ik vaker, ik deed ze netjes in de was, droger en ze gingen zo binnenstebuiten weer terug de kast in, was met een week afgeleerd :D

masami en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Hier net zo maar hij leert het niet af. Ik heb er inmiddels al geen eens moeite meer mee. Zijn sokken hij moet ze weer goed draaien dus zoek het ermee uit maar ik doe het niet.

Doe het trouwens met al zijn was. Shirt of broek binnenste buiten. Ik was het zo, strijk het zo en en hang het ook binnenstebuiten in de kast.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dit doe ik al ruim 7 jaar.. :$
    Krijg het niet afgeleerd.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zo herkenbaar dit!

Al doe ik zijn bovenkleding wel weer goed. Maar sokken vertik ik echt.
    Hij moppert er wel eens over, tja eigen schuld.

20. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Als hij de afwas doet laat hij altijd wat staan, dat dan niet afgewassen is. Heel vreemd. Staan er nog 2 glazen en een mes of zo.

Kleding die uit de was komt hangt hij altijd heel frommelig op, zodat het gekreukeld opdroogt en ik alles moet strijken. Of hij gooit alles in de droger, ook dingen die daar niet tegen kunnen.

Hij kan niks weggooien. Alles moet bewaard blijven, want wie weet kunnen we het ooit nog gebruiken. En hij koopt voortdurend dingen bij de kringloop, die ik heel lelijk vind voor in huis. Afschuwelijke kandelaars, beeldjes, plantenpotten etc.

En hij kweekt allerlei planten op zodat het huis altijd vol staat met lelijke potjes met pierige stekjes.

Orchid24 en cherrytomaatjes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina