Typische mannen-acties

Discussie in 'De lounge' gestart door citroenrasp, 4 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Nou inderdaad.

Hij had dan een tijdje zijn eigen kleding mogen wassen en daarmee verpesten. :roflmao:

Diazz vindt dit leuk.
  2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Staand plassen terwijl hij niet altijd bijster goed mikt, vooral niet 's nachts... De bril gaat gelukkig meestal wel omhoog, heeft me ook een paar jaar gekost:rolleyes:
    Zodanig scheren dat de badkamerspiegel altijd volledig onder de spetters zit. En hele scheer en tandenpoets sessie de kraan non-stop op zijn hardst aan :o:

3. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    En dan ook nog de schuld aan zoon geven of zeggen dat de pot vast lekt...
    En als ik me dan afvraag of ik overdrijf om dat hier te schrijven gebeurt het net weer...
    En ik zie dus 's nachts zonder lenzen niks en loop dan op blote voeten :|

chrystel73 vindt dit leuk.
  4. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oh baaaaaahhhhh dat is echt super smerig.... de mijne mikt ook niet super goed, altijd veel druppels op de rand en wat verder omhoog maar godzijdank niet op de grond... brrrrrr

5. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Haha dat is mijn man!!!:roflmao:

6. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Jaaa heeft de mijne ook altijd haha:D

pareltje2212 en Ysabella vinden dit leuk.
  7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.199
    113
    Daarom is mijn regel: wie poetst bepaalt. En aangezien zowel man als zoon niet wil poetsen gaan ze zitten.
    Zó ranzig en onnodig, overal spetters

Shay25, Mar76, Liekje81 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Pfoe ik heb niks te klagen, maar ik denk wel gelijk aan twee dingetjes:
    - lege wc-rol laten hangen en hij denkt er niet aan om een nieuwe op te hangen.
    - de zakken van z’n spijkerbroek niet leegmaken als hij die in de wasmand gooit:|

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Nou die van mij vind het volkomen normaal om IN huis de plekjes op zijn gitaar bij te werken met een spuitbus verf....

@Diazz : ik heb geen vochtige schoonmaakdoekjes op de wc liggen omdat hij een keer de billen van ons zoontje er mee heeft afgeveegd i.p.v. vochtig toiletpapier...:mad:

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Aaah nee! Dat is helemaal zielig! :(
    In dit geval had hij zijn eigen billen ermee, en kan je zeggen dat het echt goed brandt.
    Gelukkig stoot mijn ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen :roflmao:

Theezeefje vindt dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oooh gadver!!!
    Mijn man gaat gelukkig zitten. Of hij doet alsof en kan heel goed mikken, dat kan ook:roflmao:
    Zoon heeft zover ik weet nog nooit staand geplast, die heeft ook niet een al te beste coördinatie.

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Dat is hier nog erger, hij trekt hard aan de hanger, sleurt datgene eraf dat ie aan wil en dat de aangrensende kledingstukken met hanger en al op de grond liggen mwah.... die lopen niet weg toch?

Hij heeft mooi 1 meter kledingkast op onze slaapkamer, ik erger mij er niet aan: ik schuif gewoon zijn deel dicht haha
    Ik geniet van mijn vrij nette 1 meter, heb nog 0,5 m daarnaast met hanggedeelte die manspul vrij is en in onze gedeelde inloopkast op de overloop hangen alleen nette dingen dus daar komt ie zelden bij haha

13. Koffiehert

7 mrt 2020
    47
    39
    18
    Vrouw
    Vieze kleren naast zijn bed laten liggen ipv naar de wasmand brengen.

En vandaag: de sokken van de vorige dag aantrekken na een douche omdat hij geen meer had...zei hij.
    Eh in de kast lag nog 2 paar en 2 paar hingen aan het wasrek.
    En hij weet hoe de wasmachine werkt.

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  14. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    Ik moet echt zó hard lachen om dit draadje :D.

Mijn grootste irritatie tov man is alweer even geleden.
    Man en ik schelen ongeveer 20 cm in de lengte en man had er een handje om op zn vrije dag de keukenkastjes te herindelen zoals voor hem handig was. Echt logisch natuurlijk, als je zelf amper tijd doorbrengt in die ruinte:rolleyes:
    Wat in de praktijk betekende dat ik voor heel veel spullen een opstapje nodig had. Na tig keer verzoeken en uitleg van mijn kant, was het tijd voor hardere maatregelen.
    Toen man zichzelf weer niet kon bedwingen, heb ik twee dagen NIETS meer gedaan wat in de keuken hoort te gebeuren. De derde dag stond alles weer zoals voor mij handig was:roflmao:.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het enige wat ik kan bedenken is dat hij vaak met schoenen door het huis loopt nadat ik heb gedweild, hij altijd zijn post ongeopend op de tafel laat liggen (als ik het niet opruim ligt het er gerust een week).
    Dat hij, wanneer hij gel in zijn haar doet, hij zijn gezicht/haargrens afdoet aan de handdoek en deze terug hangt (de algemene HANDdoek in de keuken) waardoor er dus gelresten achterblijven.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

* Het verschil als ik een 3 gangen menu kook en hij 1 ei... wat een bende
    * kleding overal neerhangen en leggen
    * vaat en lege flessen op het aanrecht neerzetten ipv de vuilnisbak.
    * klagen dat het een bende is en zelf in 1 streep naar zn stoel lopen
    * idem met mopperen dat ik zo druk ben, zelf lekker gaan zitten chillen ipv helpen.
    * zoeken met zn ogen dicht en dan na 10 seconden vragen of ik het kan pakken want hij kan het niet vinden.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    3 x de trap op lopen en over of langs de spullen lopen die klaar staan om naar boven te gaan.
    Met tandpastaresten rond zijn mond naar zijn werk of waar dan ook willen vertrekken.
    Trui achterstevoren of binnenstebuiten aan.
    Toen de kinderen nog klein waren en ik moest werken en hij ze aan had gekleed had hij eens een pyjama aangetrokken (oh, ik dacht dat het een joggingpak was) en een trui over een tuinbroek, hij dacht dat dat de bedoeling was. Nou ja, zulke dingen, haalde je ze zo op van het kdv.
    Hij maakt zich ook niet snel druk om wat hij zegt, zegt mensen die naar zweet ruiken dat ze deo op moeten doen enz.
    Zich verkijken op dingen. ‘Oh dat doe ik zelf wel even’ en dan is het gewoon meer iets voor een vakman.

GossipGirlxoxo en Suuster vinden dit leuk.
  18. Biebsje

Biebsje Actief lid

27 aug 2015
    252
    86
    28
    Wat een feest van herkenning! ;)

Hier vooral dat hij vindt dat hij heeel netjes is en ik slordig. Dat ik opruim voor 3 en ook echt opruim negeert hij.
    De was en strijk wordt volgens hem gedaan door kabouters.
    Sporen in de wc blijven zitten, zijn nooit van hem...
    En spullen op de vaatwasser.

verder is het een lieverd; doet boodschappen en kookt vaak!

19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Omg dit hahahaha als ik vrij ben en even lekker in mijn chill hoekje zit zegt hij als hij van zijn werk komt 'zo, jij lekker aan het wortel schieten?'.
    Ik kan de wasmand ook gewoon niet leeg maken, ophangen en daarna netjes gevouwen terug leggen, en de vaat kan ik ook precies zo laten staan zoals ik het heb aangetroffen :)

Biebsje vindt dit leuk.
  20. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ben blij dat ik niet met jullie samen woon.

Ik heb gelukkig een man die zn spullen opruimt en ook (uit zichzelf) schoonmaakt.
    Maar ik zou mij echt niet kunnen storen aan kruimels op aanrecht of schoenen die rondslingeren enzo

En als ik kook is het ook een zooi daarna. Wat maakt dat nou uit? Je gaat toch lekker eten. Komt daarna wel weer. Meestal ruimt man op als ik gekookt heb. Heb hem nog nooit horen klagen.

Maar hier zit ook een verschil denk ik. Vrouwen ergeren zich sneller dan mannen. Over het algemeen dan. Hier thuis dus niet. Ik stoor mij niet zo snel. Heerlijk ontspannen gevoel, kan ik iedereen aanraden :)

YaelStone, Marsepein en Liekje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina