Typische zwangerschapsacties

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamasu, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    En het mooie was dat hij me aankeek alsof ik gek was geworden en ik hem echt aankeek alsof HIJ iets debiels had gezegd. Hij zei zelfs nog: de post uit de tuinslang halen?? En ik: eh ja, waar dacht je anders dan??? :D

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is even een tegenvaller.... Ach ja, we krijgen er iets heeeeel moois voor terug, daar doen we het voor, toch? :D

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    zeker weten! :D

4. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    O o o, ik lig echt dubbel achter m'n laptop hier. Waahhaaaaaaa! :D:D

5. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Mooie acties dames hahaha! Ik gooide laatst ipv mn brood mn bord in de vuilnis bak, en dus mn brood in het afwas water!!
    En nergens mn sleutels kunnen vinden... logisch als ze in de koelkast liggen! God en dan moet ik nog zo lang, wordt nu al af en toe gek van mezelf!

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik moet wel erg lachen om sommige van jullie zwangerschapsacties. En ben blij te lezen dat ik niet de enige ben! Zijn er nog anderen met leuke verhalen?

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha geweldige acties allemaal :D

Heb er nog een paar;
    - De oven aanzetten en boodschappen gaan doen
    - Aardappelen opzetten en vergeten, 2 uur later gaan kijken, hele keuken zwart van de rook
    - De hond uitlaten en de hond vergeten mee te nemen
    - Zitten tieren op de auto dat ie niet open gaat, en merken dat de verkeerde sleutel in het gat zit
    - Boodschappen achter op de kar vergeten op de band te zetten
    - Ergens naar toe gaan en niet meer weten waarom en wat je kwam doen

En inderdaad, waar mn man gek van wordt; keihard volhouden dat iets zo is, terwijl ik dus wartaal aan het uitslaan ben. En dan pissig worden op mn man dat ie maar wegloopt.. :p

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb er ook weer eentje gehad. Vijf uur lang het gas aan laten staan en ik lag al rustig boven te slapen :). Gelukkig kwam mannetje op tijd thuis.

Ik ben compleet ontoerekeningsvatbaar momenteel ;)

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi prachtig! Zie de kop van je hond al helemaal voor me ;)
    Had je de riem ook mee of niet?

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja, ik was de straat al bijna uit, riem in mn handen :) Hoopte zo dat niemand me had gezien! :D

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihih hilarisch! Ik zie het al helemaal voor me :D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bij de fysio zijn en niet meer weten hoe oud ik ben... Was het nou 32 of 33 of toch 32... Ik reageer ook nog met "mijn man is een maand jonger en die is 32, nee 33 of toch 32"... In de auto wist ik het pas weer!

Stug blijven zitten als de ha mij omroept op mijn nieuwe naam, tja pas getrouwd he....:D

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik kan helemaal niets onthouden alles moet worden opgeschreven maar dat doe ik nu ook niet meer want dat schrijf ik het ook alsnog verkeerd op dus als ik afspraak heb laat ik die persoon het opschrijven hoe dom hahah

14. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    * Mn portomonee kwijt zijn en dat manlief m de volgende daag in de voorraadkast tegenkomt. Had ik hem met boodschappen opruimen netjes tussen de boodschappen gezet.

* Woorden door elkaar halen, Of mn man even een luier wil pakken uit de diepvries en hij de vaatwasser wat hoger wil zetten (de verwarming dus)...

* Naar de keuken lopen, en ik de keuken aangekomen geen idee meer hebben wat je daar ging doen.

* Als je in de keuken staat en je man vraagt of je er voor hem brood uit wil leggen, Ja zeggen en het vervolgens meteen vergeten.. (en bedankt schat!)

* Naar de supermarkt rijden omdat de kaas op is, en weer thuisgekomen vann alles gekocht te hebben, behalve kaas...

* Tegen de kat Justin zeggen (zo hete mn zoon) tegen mn zoon de naam van mn man en tegen mn man Bommel, zo heet de kat...

* Elke dag vergeten de dokter te bellen om medicijnen te bestellen.... terwijl ik ze echt nodig heb.

Gaaa zo maar door....

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik las hier over versprekingen enzo.. en ik was blij dat ik er geen last van had.. tot ik een grote klant bij ons bedrijf naar de uitgang bracht. "Suc-seks met..". Die man keek me even raar aan, mn baas verschoot wel 20keer van kleur, en ik stond die mannen weer aan te kijken wat er aan de hand was. Toen zei die klant dus; nou, tis wel duidelijk waar jij een tekort aan hebt :D
    En ik begreep hem nog niet :(:(

Toen ik weer binnen was met mn baas legde hij het uit :):)

16. Margriet

Margriet Lid

6 apr 2006
    82
    0
    0
    Ik ben onhandiger dan anders. Stoot dingen om en gooi glazen kapot enzo. En inderdaad ook dat ik soms niet op de meest eenvoudige woorden kan komen. Afgelopen week bij de VK wou ik vertellen dat ik 's nachts bij het bed van m'n zoontje stond. Ik bleef steken bij: En toen stond ik naast z'n ... euh, hoe heet dat nou? En ja, wat minder allert dan anders. Ach, gaat hopelijk allemaal weer over.

Deel Deze Pagina