37,5 week, ineens zwaaar duizelig. help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mar9, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, vanmorgen wakker geworden, was niks aan de hand, weer verder gaan slapen.
    Nu sinds een uurtje wakker en zo duizelig, kon nieteens opstaan om te plassen, viel gewoon om. Uiteindelijk half vallend en tegen muren overeind houdend naar de wc gelopen, maar zit weer op m'n bezig en voel me zo naar!
    Heeft dit met de zs te maken? Is het normaal in deze termijn? Komt de bevalling eraan? duidt het op iets anders?.......

2. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bezig = bed

3. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch even de verloskundige bellen hoor.....

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zou ook even de vk bellen

5. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben eigenlijk niet zo een beller, vind duizeligheid zoiets kleins om over te bellen en ben gisteren nog op controle geweest (dat wil nu niks zeggen, dat weet ik), maar hoopte dat het mensen bekend voorkomt en dat ik hier gerust gesteld kan worden. Wacht nog heel even af, misschien heeft iemand een tip..?

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Was je bloeddruk gisteren gewoon goed, of was ie iets aan de lage kant? Anders misschien ff zoethoutthee proberen....

Ben zelf ook een beetje duizelig en flauw maar niet zo erg als jij hoor, denk ook wel dat t weer er zo zn invloed op heeft bij mij...

Maar als t zo blijft gewoon bellen!

7. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloeddruk was gisteren 128/72, normale onderdruk is 80, dus was ietsjes lager, maar had vanmorgen eigenlijk nergens last van.. Het is wel iets minder nu hoor, denk dat ik weer enigszins rechtop kan lopen, maar geen zin om te proberen, voelme nog te naar om zomaar overeind te komen..
    Als het m'n bloeddruk is, kan dat dan ineens zo erg zijn, terwijl er gisteren en vanmorgen niks aan de hand was?

8. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik heb met dit weer ook snel last van duizeligheid en gewoon compleet geen kracht in m'n lijf. Komt door de warmte, daar krijg ik flinke dips van in m'n bloeddruk. Vk zegt hier gewoon gaan liggen en iets zouts eten, als het dan niet overgaat toch even bellen.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja kan zijn idd hoor! Misschien anders ff een energiedrankje, wil ook nog wel eens helpen en vult ook gelijk je zouten aan...

10. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga gewoon even wat zoute dingen nemen dan, hopelijk helpt het en is het idd gewoon de bloeddruk. Heel erg bedankt voor het helpen!

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    idd bloeddruk dus even zouts eten en heel veel drinken

Deel Deze Pagina