Ik heb echt al een buik, en ik ben nog maar 4 weken. Wie had dat nog meer. Zowel boven buik (darmen denk ik) als onder. Ik weet niet of ik het nog lang kan verbergen.. Binnenkort toch maar eens vertellen? Wie heeft het bij 5 weken al verteld??
hoiiiii, ik ben echt blij dat ik dat nog hoor. ik ben nu 17 weken en ik ben echt al dik. ook zoals jij het noemt mijn bovenbuik. bij mij zag je het ook al vrij snel grtssss
Hi! Ben zelf 5 weken maar zie eruit alsof ik 5 maand ben. Of meer.. Echt niet te geloven. Geen idee hoe ik er over een tijdje uit zie!
Ik ben nu 17 weken en ben ook al behoorlijk aan de maat! Terwijl een kennis van mij is nu bijna 29 weken en die buik is behoorlijk vergelijkbaar met de mijne!!
Ik was geloof ik een week of 6... Maar toen was het precies moederdag, dus was juist een mooie gelegenheid!!
Gister aan mijn ouders en zus, de rest moet nog maar even wachten.. Eind augustus familiebbq, kijken of ik het dan nog kan camoufleren..!
Die dikke buik zo vroeg al zijn je darmen. Dit word wel iets minder als je lichaam een beetje aan de hormonen gewend is. Wij hebben het directe familie verteld met 6 weken. De rest zo rond de 10 weken.
Bij mij zijn de darmen nooit weg gegaan... Nu weet de wereld het al en kan ik trots mijn buik showen. Vooral s avonds is het echt al een toeter, haha. Zelf valt het trouwens meer op dan bij anderen hoor Gewoon beetje losse kleding dragen.
Ik had in het begin ook heel erg darmenbuikje. Dit verdwijnt wel weer een beetje en dan komt de echt buik hihi. Maar het is vrij normaal. Mijn ouders en schoonouders hadden we het al met 4 weken verteld. Ivm dat mijn vader voor laatste chemo in het ziekenhuis lag en negatief begon te worden en zulk nieuws dan wonderen doet. De rest hebben we het verteld na goede echo met 6,5 week. Het zag er goed uit en het voelde goed. Ik had geen zin om het geheim te houden terwijl ik de hele dag door aan het spugen was. Kan moeilijk 6 weken lang smoesjes verzinnen waarom ik niet wil afspreken en waarom ik opgenomen was in het ziekenhuis met uitdroging.