u bent in januari aan de beurt.....

Discussie in 'De lounge' gestart door cw26, 13 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, drie is niet jong voor ons. Wij kijken alleen voor snelle plekken als de huisarts belt.

Op zich zijn we nog wel op tijd; maar met de nieuwe JGZ richtlijn, waarbij de eerste visustest pas met 3jr 9mnd is; wordt het wel laat.

2. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Zit dus best wel verschil in dus. Die richtlijn is dan net pas veranderd?

3. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    Hi, begrijp ik je goed en werk je in het ziekenhuis?
    Maar hoe zien jullie het dan, dit moet toch voor diegene die de afspraak inplant en de mensen aan de lijn krijgt ook geen goed gevoel geven. Als je moet zeggen u bent pas met 6 maanden aan de beurt.
    Ik kan me voorstellen dat je dan gelijk een bak met ellende over je heen krijgt, of valt dat wel mee?
    Ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment de telefoon niet meer wil opnemen omdat je al weet dat de patiënt boos is omdat hij/ zij zo lang moet wachten. Niet echt leuke werksfeer denk ik.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Die wordt binnenkort geïmplementeerd.

Lindalovesmo vindt dit leuk.
  5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja, wij zijn vaak niet het eerste ziekenhuis die ze bellen. Daarnaast zou ik graag zien dat die mensen een klacht indienen; i.p.v. klagen tegen de dokter assistentes.

Lumiere vindt dit leuk.
  6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Terwijl het soms ook andersom gaat...afgelopen okt kreeg ik op donderdag 's ochtends om 8.30 een verwijzing kno voor mijn zoontje. Via zorgdomein, dus de inhoudelijke brief gaat digitaal naar de poli. Om 10.30 zat ik op mijn werk en mijn tel gaat. De poli kno, ze hadden de verwijsbrief binnengekregen, kon ik toevallig om 14.20 vanmiddag komen?
    Ik had zelf nog niet eens gebeld!

Week later was zoons neusamandel er al uit!

Bailey07 vindt dit leuk.
  7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    In zuid limburg wordt ook gewerkt met een pilot ziekenhuis verplaatste zorg.
    Hier anderhalve lijns zorg genoemd.
    Het heeft (mijn inziens) voornamelijk te maken met kosten besparing/ geldstromen/zorgverzekeraars .

Ik zal je een linkje bijvoegen.
    www.zorgvisie.nl/pilot-anderhalvelijnszorg-zuid-limburg/

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @cw26 en @Deedee91 , ik denk dat wij in hetzelfde ziekenhuis terecht moesten ;). Hier hetzelfde.. heb eind april de verwijzing gehad. Kreeg toen te horen dat ik vanaf sept/oktober eventueel weer een afspraak kon maken. Let wel, plannen. Ik zou dan dus niet aan de beurt zijn. Nu ook idd op 20 min rijden binnen 2 weken aan de beurt geweest. Was zelfs dezelfde ziekenhuisgroep, heel apart. Fijne gynaecoloog trouwens, dus ik ben er alleen maar blij mee.

9. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    Oh dat is echt netjes!!!!

QUOTE="Lumiere, post: 21654472, member: 70568"]Terwijl het soms ook andersom gaat...afgelopen okt kreeg ik op donderdag 's ochtends om 8.30 een verwijzing kno voor mijn zoontje. Via zorgdomein, dus de inhoudelijke brief gaat digitaal naar de poli. Om 10.30 zat ik op mijn werk en mijn tel gaat. De poli kno, ze hadden de verwijsbrief binnengekregen, kon ik toevallig om 14.20 vanmiddag komen?
    Ik had zelf nog niet eens gebeld!

Week later was zoons neusamandel er al uit![/QUOTE]

Deel Deze Pagina