Wat is dat voor een gekke reclame? U heeft een auto gewonnen ...uitgekozen uit zoveel kandidaten enz enz..
Haha Ja maa dit is zo'n doorklik reclame wat ik dan niet vertrouw, niet dat ik echt denk dat ik de uitverkorene winnaar ben U wint een auto staat er ook klikken binnen 15 seconden enz..
De advertenties zijn voor (bijna) iedereen anders, geloof ik. Heeft meer met je zoekgedrag te maken. Heb je gezocht op een andere/nieuwe auto bijvoorbeeld? Of zoals al gezegd werd: vitaminepillen, dan zie je daar bijvoorbeeld ook (gelinkte) advertenties aan, komt allemaal door google. Liefs,
Komt hij bij jou groot in beeld ofzo dan? Bij mij is hij niet anders dan andere reclame.. Vind alle reclame irritant dus vind deze niet bijzonder vervelend ofzo
Nou ja alle reclames zijn idd irritant hier de laatste tijd.... Ze zijn gewoon behoorlijk aanwezig met een hoop bewegingen en kleuren en lichtjes enz enz...
Ik heb er op mijn laptop erg last van. Ik vermoed dat het adware of malware is. Maar heb al een adware en malwarecleaner geïnstalleerd en krijg het nog steeds.
Dames, Het zijn gewoon vervelende advertenties. Niks aan te doen. That's what keeps Zwangerschapspagina.nl alive Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl