Als mijn dochter van 1 een broodje eet, dan moet ze altijd met die vieze handjes in haar haar zitten. En staat haar haar dus rechtop van het beleg en de boter. Erg irritant. Ik trek altijd gelijk haar hand weg uit haar haar, maar ze maakt er een spelletje van en doet het zo weer. Hoe kan ik dit voorkomen? Het is wel vervelend als ze net in bad is geweest en ze kan eigenlijk zo weer.
Eventueel een douchekapje of regenkapje opzetten en vastzetten met speldjes? Maar om haar dat af te leren geen idee.
Hier ook af en toe, gelukkig nog niet veel haar. Ik was het soms gewoon met een nat washandje en snel weer in bad.
Nee zo'n douchekapje zou ze er ook aftrekken, haar kennende. Ik heb het toen straks met eten eens genegeerd, en dat hielp eigenlijk best. Dus dat zal de manier wel zijn. Bedankt voor het meedenken.
hahaha, je gaat toch niet met en douchemuts op eten? XD Dat gaat me te ver. Hier had dochterlief ook regelmatig een "coupe pomme de terre" Tsja, gaat vanzelf weer over, met een jaar of 2. Tot die tijd regelmatig in bad en even een nat washandje tussendoor.