Dames.... Hebben jullie dat ook dat je continue bij iedere harde buik, drupje vocht verlies, pijntje of scheetje ... Het gevoel hebt YESS! Om vervolgens continue er achter te komen dat het niets is. Ben 36,5 weken en al een week maak ik mezelf en de rest van mijn familie helemaal gek Whahahaahaha Vanmiddag echt het dieptepunt van mij zelf bereikt. Door aan me slipje te likken... Om te proeven of t vruchtwater was Jezus man. Ik verloor wat vocht en dacht omg ! Me vliezen. Als een gek aan me slip gesnuffeld maar ik rook alleen wasverzachter. En voordat ik er erg in had likte ik aan me slip. ( direct zeer misselijk van mezelf geworden en netjes me tanden gepoetst. ) Naja daar werd ik ook niet wijzer van en heb toen een schone onderbroek aangedaan en kei hard op mijn hand staan blazen. Er kwam niets. Word er gek van......
Lieve schat er zit niets anders op als gewoon te wachten. Echt een keer begint het echt en dan denk je misschien nog is het echt zo. Probeer nog even te genieten van je kleintje in je buik. Hoe zwaar en oe snel j eigenlijk de kleine in je armen wil ebben. Succes xx joyce
Ja zei mijn man ook al. Of je hebt het pas in de gaten als je op 8 cm zit.... Ti's niet eens zo dat ik perse nu wil bevallen maar ben over alert !!
Ja hier had ik t ook(hb niet aan me slip gelikt hoor hahahaha) Maarja heb met 30 weken en veeel harde buiken/weeen een nachtje in het ziekenhuis gelegen.. En daar allemaal ban voor vroeggeboorte... Dus was me al aan t voorbereiden en met 36 weken was ik zoooooo ongeduldig en het zat!! Met 37 weken de moed opgegevn en met 37+5 vliezen spontaan gebrokeb Nou ik kan je vertellen ik scheet ik mn broek!! Was echt even in paniek en zoooooo bang.. Want hetgeen waar ik naar had uitgekeken en me alleen een voorstelling van kon maken werd nu echt.. En nu moest ik aan de bak met die helse pijnen! Maar goed ik heb t overleefd Gewoon laten gaan, t komt vanzelf
Haha hilarisch! Al deel ik in mindere mate je gevoel wel. Ik ben ook iets alerter nu.Maar niet zo erg als jij haha
Haha aan je slipje likken! Ben hier ook wel eens bang dat ik iets voel lopen en dat mn vliezen bijv. zijn gebroken maar heb nog nooit geproeft haha. Maar dit is juist de andere kant van het verhaal, ben als de dood dat de kleine eerder komt en hoop dat mn vliezen pas over min. 5 weken breken.
Terwijl ik het deed dacht ik ook Jezus ! Kijk mij even zwaar geschift zijn hahahahaha kan je nagaan hoe gek ik ben momenteel
Ik vind jou echt vet grappig! Hoop voor je dat de bevalling snel begint, want aan je slipje likken.. hihi
Leve de hormonen! Maare hoe dacht je dan dat het zou smaken? Want ik zou niet weten wat ik zou moeten proeven haha. Kan me nou niet bepaald voorstellen dat je aardbeien verwacht te proeven ofzo.
Hahahaha, geweldig! Ik zie het echt helemaal voor me, vol adrenaline likkend aan je slipje, om vervolgens tot de de beschamende conclusie te komen dat dit echt het dieptepunt is Ik maak mezelf niet alleen gek, m'n lichaam is ook gewoon gemene spelletjes met me aan het spelen. Ik ben serieus al een flink aantal keren wakker geschrokken, omdat er een hele plas water naar beneden liep! Voelde echt een heel stroompje! Gelijk klaarwakker natuurlijk, en voelen, maar telkens was het kurkdroog! Terwijl ik echt zo een straaltje er uit voel lopen! Zo maf! Ohh, en verder idd bij ieder krampje, pijntje, humeurtje, steekje of kriebeltje denk ik dat het begint, maar zelfs als ik dan even niks 'vreemds' merk, denk ik: oh tuurlijk, dit is de stilte voor de storm, nu gaat het echt beginnen! Hoe gek kan je jezelf maken hè!...
Mar9 Ja ik kan het niet precies uitleggen maar ik ben er zo mee bezig niet meer normaal 24 / 7 bezig zijn met voelen of het begint. Tja oP een gegeven moment draai je een beetje door en laat je verstand het afweten.... Ik vind zwanger zijn niet eens zo erg.... En besef goed dat mijn beeb nog best een aantal weken mag blijven zitten om lekker te groeien. Maar toch die waakzaamheid,.... Terwijl ik normaal een heel down to earth mens ben.
gestroord is het wel om aan je slip te gaan likken.en je bent pas 36.5 weken dus reken maar dat hij/zij nog even blijft zitten,ik denk dat het urine is door dat de kleine op je blaas drukt dus gewoon rustig aan doen en lekker nog even genieten van die dikke buik
Ben nu 38+3 van nummer 3 maar ik heb me er allang bijgelegd dat deze gewoon tot 40 weken blijft zitten. Ik probeer gewoon zoveel mijn dingen te doen en natuurlijk denk ik weleens wanneer ik kramp heb oid van zou dit het begin zijn maar het begint vlgns mij toch juist op een moment dat je het helemaal niet verwacht. Ik heb trouwens weleens aan mijn inlegkruisje geroken of het geen vw was maar niet gelikt haha. Het komt wanneer het komt.
Dat had ik gister! Lag op mn rug in bed en wist toch zeker dat mijn been nat was... en ik was klaarwakker toen dit gebeurde.. erg vreemd. Tijdens de sex denk ik ook steeds dat we per ongeluk mijn vliezen hebben gebroken. Terwijl het bij zo helemaal niet mega veel vrouwen gebeurt dat de vliezen eerst breken en dan de weeen komen.
hahaha moest er wel even om lachen. Kan me voorstellen dat je alert bent. Maar ik dénk (geen ervaring nog) dat je het wel weet wanneer het begint. En inderdaad dan misschien nog wel in de stress kan schieten haha.
Klopt alleen een geplande ks gehad. Dus nergens niets van mee gekregen de eerste keer. De eerste keer ook niet zo gek geworden er van !