Ik ben op zoek naar een superleuke camping/recreatie voor ons gezin in NL Wie heeft de gouden tip? Oudste is 6 en jongste 1,5jaar
Ik vind veluws hof in hoenderloo erg leuk voor kindjes. Veel te doen. Mooi zwembad. Ze hebben wel een site. Ff googlen x taatje
Maar een keertje op bezoek geweest bij iemand die daar stond jaren geleden maar bij het lezen van dit topic moest ik meteen aan deze camping denken
Wij gaan ook naar de sprookjescamping Verder zou ik 't niet weten trouwens, is jaren geleden dat ik op een camping (in NL althans) ben geweest, en voor het eerst met kinderen op vakantie.
Ow ja de berenkuil in grolloo. Ooit als kind eens daar vlakbij gestaan met m'n opa en oma. We gingen elke avond daarheen voor de avondshow van de animatie. Zo'n leuke camping!
De Julianahoeve in Renesse, wordt veel georganiseerd voor kinderen, een binnenzwembad, speeltuintjes en heel dicht bij de zee.
De Berekuil idd. Is toch ook uitgeroepen tot de kindvriendelijkste camping vorig jaar? Hmm, even checken..
Yep zeker weten!! Moeten kindjes wel net iets ouder zijn, vind ik Zelf jaren met m'n ouders gestaan. Willen over een jaar of 3 daar een seizoensplaats gaan huren!! Nu al zin in!