Muffins

Discussion in 'De lounge' started by naatasja, Nov 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Hallo dames. Ik wil graag bananen muffins bakken vandaag, alleen word ik door 1 ding tegen gehouden. Ik heb niet zo muffin bakplaat heb alleen die papiertjes en als ik die vul met het muffin mengsel blijven ze niet mooi rond, maar wijken uit dus word een lange staaf zeg maar. Hoe kan ik dit voorkomen? Heeft iemand DE TIP?

Alvast bedankt! :D

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,615
    1,156
    113
    heb je geen kleine ovenschaaltjes of bakjes die tegen hoge temp kan waar je dan de papieren dingen weer in kunt zetten.

anders zou ik t niet weten... of ff vlug op en neer naar een exenos ofzo als die in de buurt is...

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    2 papiertjes over elkaar helpt ook wel iets..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

dubbele vormpjes, in schaaltjes zetten , rubberen vormpjes maar ja het beste werkt toch een muffinbakplaat ;) paar euro bij de Action

5. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Ja heb alles al in huis en niet echt zin om naar buiten te gaan met de kou haha, vandaar de vraag naar een oplossing.
    Maar misschien toch beter om even naar de action of xenos te gaan.

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Denk dat je dan toch teveel mengsel in de papiertjes doet. Dan wordt het inderdaad zwaar en gaat hangen.

7. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,228
    0
    36
    Misschien kun je er een touwtje om doen aan de bovenkant? Heb het nog niet geprobeerd, maar misschien blijven ze dan wel rond

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Denk dat ze dan eerder rond het touwtje gaan uitstulpen.

Share This Page