Goeiedag dames.. wie o wie heeft er een leuk idee om mijn klamboe op te leuken? Hij is grijs en wil hem graag met roze ''gezellig'' maken zeg maar.. Heeft er iemand leuke tips of miss een voorbeeldje? Alvast bedankt!! Hier de klamboe fftjes;
ik zag laatst bij xenos of action roze bloemetjes en gekleurde vlindertjes, misschien een idee om een aantal er van er op te maken? kun je zo met een paar steken doen
Je zou er een roze band om heen kunnen doen, en dan misschien een roze lint eraan hangen met een belletje oid. Of idd roze bloemetjes aan maken succes!
Ellenbaby wat een leuk bedje! En dat behang is ook heel leuk! Ik zou zo'n lint eraan maken in het midden met bijv een vlindertje bloemetje en een belletje ofzo eraan, snap je wat ik bedoel? Zag er laatst hele leuke op MP die vrouw maakte die dingen zelf en verkocht ze.. Hele leuke met roze en zilveren sterretjes enzo Ben nu wel benieuwd naar de rest van het kamertje!
Thnx @Wonderbaby.. nja ledikant en commode staan bij mijzelf op de slaapkamer.. dus tis alleen de commode er nog bij En mijn eigen bed, kast en shutters voor t raam Ik ga foto's maken zodra k de klamboe ook af heb goed? En als ik alles opgesteld heb, bedje opgemaakt, aankleedkussenhoes eromheen e.d. Verder thanks voor alle ideetjes!! Liep zelf een beetje vast maar begin nu toch wel weer ideeen te vormen over hoe het zou kunnen Mn handen beginnen te jeuken haha
ik heb nu op de babykamer 2 klamboes over elkaar, een blauwe en een roze (omdat de kamer voor ons meisje voornamelijk blauw is )
Ik zou om de ring breed satijn lint doen met een mooie grote strik.Breed satijn lint 5 of 10 cm in het fuchsia of zo, die kan je wel kopen op de markt of googelen!
Napoleon; jaa ook een gaaf idee!! jammer dat k geen geld heb voor een 2e klamboe haha Daar dat ik dus ook al aan te denken.. om de rand breed lint, in het midden een grote strik (miss een idee om met stijfsel o.id. te doen zodat ie ook echt als een strik blijft zitten?Hoe te doen) Dan 2 uiteindjes een beetje naar beneden laten hangen met een belletje o.i.d. eraan en miss nog 2 andere losse uiteinden vanachter de strik met de klamboe naar beneden laten lopen en aan het bedje vastmaken? Snappen jullie t een beetje
Je kan het lint verstevigen met vlieseline. Ik zou de strik alleen even apart maken, dat je hem er met een veiligheidsspeld vast maakt. Misschien kan je wel een kant en klare strik kopen. Vaak bij huwelijks accessoires kan je dit soort dingen wel vinden. Het lint kan je om de ring met textiellijm vast maken, of gewoon met de hand een paar steekjes....
Ja, dat ziet er lief uit!!! Ik vind dat echt leuk hoor dat rose met grijs.....maar ja....het wordt bij mij een jongen....dus dan maar op paars gestort.....
Thnx Nooit gedacht dat t me zou lukken haha.. heb me kapot geergert aan die rotstrik, mja hij zit erop en ook nog zelf gemaakt Lol en ik vond juist alles in t blauw veel leuker! Moest echt wennen aan al dat roze Maar nu vind k t er ook wel erg leuk uitzien dat grijs met roze
Grappig....blauw.... Maar het is zeker een geknoei om een mooie strik te maken. Ik wilde graag strikken in de kerstboom....nou wat een gedoe!! Misschien lukt het mij dit jaar???
Hallo!! het is wat licht dus zou proberen wat meer contrast in het kamertje te creëren zodat het gezelliger word met bijvoorbeeld fel gekleurde diertjes en dingetjes.