Zo wordt er ook gezegt dat iets gaat veranderen, we zouden de wereld niet meer kennen zoals we hem nu kennen. Dit kun je op vanalles basseren Vervoer houd er volledig mee op stroom is op olie is op internet werkt niet meer Om maar even een voorbeeld te noemen, we zouden de wereld niet meer kennen zoals hij nu is, dit kan ook vanalles betekenen. Ik zie wel wat 2012 brengt ik hoop in elk geval een heleboel roze wolkjes.
mijn vriend die las dit en die zij ook als er grote rampen zijn gebeurd op een bepaalde plek gebeurt het heel vaak dat er (ufo's worden gespot) en om snelheid te kunnen maken de vorm van een ufo perfect zou zijn mijn vriend verdiept zich nogal al vaak in dit soort theorieen
Ik denk niet dat Maya-volk de bovenstaande dingen bedoeld hebben. Als 'de wereld die wij kennen' vind ik meer de Aarde zoals die nu eruit ziet, met 5 continenten, wateropervlakten, verschillende klimaten, 4 jaargetijden enz enz
Ik geloof wel degelijk dat er leven is daarbuiten, wij kunnen onmogelijk de enigen zijn en ik weet wel zeker dat de regeringen echt niet vertellen wat ze weten. Ik ben er heilig van overtuigd dat de maya's, inca's en faraos ooit bezoek hebben gehad van buitenaardsen die ze geleerd hebben hoe ze al die bouwwerken moesten maken, het is vrijwel onmogelijk met alles wat ze toen tot hun beschikking hadden. De nasca lijnen staan er ook niet voor niks. Ze kunnen mijn rug op met die piramides dat ze dat met een dom zaagje hebben gedaan, als ze het nu al niet eens kunnen laat staan toen, plus dat de meeste van die faraos en incas enzo ook hun hoofden vervormden, volgens mij om te lijken op onze bezoekers. (Hoezo gek op complotten, hahaha)
mammaukkie, ik geloof er ook wel in dat er toen buitenaardsen geweest zijn die 'geholpen'hebben, althans ik zou er niet raar van staan te kijken. zo zou ik ook nog eens graag een kijkje willen nemen in het archief van het vaticaan. daar schijnt zo een groot geheim archief te staan met allemaal spullen, dokumenten etc die niet naar buiten mogen. dan vraag ik me gelijk af, waarom niet, wat heb je te verbergen? nasca lijnen zal ik eens googlen, want daar weet ik niet zoveel van, helaas maar het klinkt zo logisch. o by the way mogen er in de toekomst buitenaardsen komen dan hoop ik wel dat ze vriendelijk zijn en niet zoals in de films. soms denk ik weleens dat het evt. leven hiernamaals, aliens, het heelal, paranormale zaken allemaal op de een of andere manier met elkaar in verbinding staan. en op het moment dat ik het hier neer typ denk ik gelijk, ooit komen we erachter hoe alles zit... maar dat mag nog heel lang duren voor mij. joyce, die echt niet gek is hoor!!! ps kunnen we niet een clubbie beginnen, de complottheorieclub?
@ Joyce, er is overal meer gebeurt dan wij denken hoor. Als je in het vaticaan mocht kijken, dan zou er een hoop anders zijn denk ik, als naar buiten komt wat daar ligt. Het grootste doofpot incident is denk ik wel Roswell, als je alles daarover leest, eerst brachten ze naar buiten dat er idd een ufo geland is, met foto's ervan en al, er zijn zelfs filmpjes van die wezens. Een paar dagen later was het ineens een weerballon, die aan elkaar geplakt is met kinderplakband, yeah right Ze denken dat we goedgelovige wezens zijn, die je van alles wijs kunt maken, nou echt niet
Wel dames, hier vind ik een heleboel 'gelijkgezinden' Ik ben trouwens altijd enorm gefascineerd geweest door de oude culturen: Maya's Inca's Egyptenaren ... Ik heb ooit eens een site gevonden waarop foto's stonden van Egyptische vazen met daarop 'vreemde' wezens geschilderd... zal eens proberen hem terug te vinden! Ook heb ik in het Museum voor Kunst en Geschiedenis in Brussel stage gedaan en ik mocht toen (op uitnodiging van de professor) mee naar de 'zolder' waar hij zijn persoonlijke Egyptische vondsten verzamelde. Wat ik daar allemaal gezien heb!!!!! Dat kon echt niet zomaar ontstaan door de fantasie van een Egypische kunstenaar hoor...
Vandaar dat die vriend vriend van mij met de theorie kwam over dat ufo's misschien wel tijdreizigers zijn en die dan vaak te zien zijn bij grote rampen..als een soort ramptoeristen zeg maar.
Nou precies, zo denk ik er ook over. Neem die nasca lijnen bv, die figuren zijn echt HUGE en zo perfect gemaakt dat je dat echt niet ff uit de losse hand doet. Vooral erg bijzonder dat je ze alleen vanuit de lucht kan zien! Zelfs wij zouden niet in staat zijn zoiets te maken zonder de technologie waarover we tegenwoordig beschikken laat staan dat zij dat wel konden met het weinige dat zij hadden, lees: vrijwel niets. En dan zit ik nog steeds met die grotschilderingen he. Die zie ik toch als hét bewijs dat buitenaardse wezens wel degelijk bestaan. Zoiets verzin je toch niet zomaar? Wij zijn al eeuwen lang beïnvloed door boeken, kranten, media en noem maar op dus ons beeld is misschien wat getekend als het op ufo's aankomt maar hoe zit het dan met die grotschilderingen? Het moét toch ergens vandaan komen? De mens verschijnt (volgens wetenschappers) voor het eerst in de prehistorische tijd, ze communiceerden met elkaar dmv gebarentaal en het was vooral een kwestie van jagen en overleven, ze staan iig niet bekend om hun ontzettende hoge IQ. Ze konden dan wel hun dagelijks leven mooi uitbeelden door die prachtige schilderingen maar kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze de tijd en intelligentie hadden om verder dan dat te gaan en iets zo extreem moderns zoals een vliegende schotel of een mannetje in pak te verzinnen. Ik ben er van overtuigd dat dÔt wat ze kenden en met eigen ogen zagen geschilderd werd, wat voor mij dus inhoudt dat ze oog in oog hebben gestaan met buitenaardse wezen. KÔn gewoon niet anders
Idd, lijkt me sterk dat ze zoiets konden verzinnen in die tijd. Heeft iemand een site waar dat soort foto's opstaan, van die grotschilderingen enzo, ben daar wel erg nieuwsgierig naar.
Onuitgesproken verklaring: bezoekers in de vroegste geschiedenis. mamavanukkie, ik vond dit stukje erg interessant. Geen afbeeldingen uit de prehistorische tijd maar wel een boel info!
goed verwoord! ben het er helemaal mee eens! ja apart ook die hoofden van farao's enzo he?! ik heb ook zo'n beeldje van zo'n hoofd echt enorm groot dat duidt iig op veel wijsheid vond dat beeldje er ook altijd meer buitenaards dan aards uitzien! mijn vriend vertelde gisteren over een afrikaanse stam die echt afgezonderd leeft en het altijd hadden over een bepaalde ster of sterrenstelsel en pas later hebben ze die ook echt gezien, de sterrenkundigen dan! hoe konden ze daarover weten?
interessante linken! ja zo'n beeld heb ik dus ook zoals die eerste! wat denken jullie zijn dat misvormingen die schedels die gevonden zijn? en in de tegenwoordige tijd heeft niemand toch meer zulke misvormingen (lang achterhoofd)? ik vraag me ook af waarom ze er toen wel zouden zijn en we ze nu niet zien? of hebben ze een deal gemaakt met de hogere machten hier op aarde?
hihi grappig dat hier een ond. over is. ben pas begonnen met het kijken van een serie op de history channel Ancient Aliens heet het. Hier komen deze theorie ook aan bod. heel interessant allemaal. Als je die series kijkt raak je er eigenlijk wel van overtuigd dat het niet ander kan.. dan dat er aliens zijn. Heb het topic niet helemaal gelezen dus sorry als ik in herhaling val, maar ze hebben het in ieder geval over de piramides, dat deze niet gebouwd konden worden met de kennis die ze in die tijd hadden, sterker nog.. zelfs bouwkundigen in deze tijd zouden niet weten hoe ze het voor elkaar zouden moeten krijgen met hedendaagse technieken. dat soort dingen dus Ik geloof best dat er meer is in het universum dan alleen wij. waarom niet. maar het tijdrijzen geloof ik niet.
Op zich zouden die lange schedels ook kunnen wijzen op een schoonheidsideaal wat ze toen hadden. Ze binden hun hoofd dan af zodat je schedel op die manier groeid. net als die mensen die van die ringen om hun nek doen om hem langer te maken enz. maar wel vreemd dat deze mensen dit op verschillende plekken op de wereld deden, terwijl ze niets van elkaar afwisten. zouden ze misschien iets buitenaards willen imiteren haha ik klink net als een docu
Ben ik ook van overtuigd! Ben zelf archeologe en over de bouw van de piramides mbt buitenaards bezoek vind ik twijfelachtig. Men begon in die tijd niet direct met de bouw van erg grote piramides, dit was een geleidelijk proces. De 1e piramides zijn vaak niet meer dan kleine grafheuvels, vergelijkbaar met die als hier in Nederland. Maar goed, ik was er zelf ook niet bij dus wie weet Het maakt mijn werk in ieder geval weer een stuk interessanter Leuk topic btw!
als ze hun schedel zouden afbinden dan zouden ze daar toch ook afbeeldingen van moeten hebben gevonden, weet ook niet of dat mogelijk is omdat je schedel hard is en als ik zo naar die hoofden kijk dan zouden ze dus doorgegroeid zijn want het zijn best lange hoofden en als dat zo is met dat afbinden moeten we dat dan ook niet proberen wie weet groeien onze hersens ook door?!