UFO's zijn tijdreizigers?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dit was vorig jaar in het nieuws over de ark van noach wel jammer dat je er verder niks meer over hoort;
    Ark van Noach zou nu écht gevonden zijn - Buitenland - Reformatorisch Dagblad

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

#82 Tamale, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2011
    Ik ben hier sinds ik het boek: Het laatste offer van Simone van der vlugt, heb gelezen, erg geinteresseerd in.
    Ben er altijd al van overtuigd dat er vooral in Amerika(regering) en het Vaticaan ZOVEEL geheimen liggen, dat je er bang van zou worden..
    Door het lezen van dit topic ben ik een stuk wijzer geworden, maar ook een stuk nieuwschieriger.

Vroeger wou ik altijd archeologe worden en nu baal ik als een stekker dat ik dit niet heb door gezet! ;)

Ook dit vind ik heeel vreemd: Het mysterie van de Bagdad Batterij

Ik ben er ook echt van overtuigd dat ze zoveel slimmer waren dan wij nu misschien wel zijn...
    Ondanks alle luxe die wij wel hebben en hun destijds niet..
    Dat maakt ze absoluut niet dommer.

Heb de afgelopen uren gespendeert met het lezen van fora's en verhalen over dit soort onderwerpen en ik verbaas me iedere keer weer.

Ben benieuwd of oooit de waarheid nog eens boven tafel komt over een aantal onderwerpen.
    Zolang het maar goed is en geen eng einde van de wereld, al geloof ik dan weer niet in de maja kalender.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    zoals de meeste al zeggen voorspellen de maya's niet een letterlijk einde van de wereld ;) wel zou alles anders worden volgens sommige beter heb zelfs ergens gelezen dat de aarde zou stoppen met draaien en langzaam de andere richting op zou gaan draaien maar dat hoop ik ook niet dan zouden we een probleem hebben.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh ik geloof zeker dat er dingen gaan veranderen, ik geloof alleen niet dat een kalender dat kan voorspellen, oftewel de makers ervan.
    Maar dan moet ik ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit wat over de maya's heb gelezen. Weet alleen dat hun degene zijn die 2012 als zo'n geweldig jaar hebben bestempeld. ;) ( ookal zeggen ze nu idd dat het toch niet het einde van de wereld zal zijn )

En de aarde stoppen met draaien, dat vind ik een eng idee.
    Net als dat de zon OOIT op zal zijn.
    En dat er zooooveel door de ruimte heen vliegt, maar nooit word de aarde geraakt... dat moét toch bijna een keer mis gaan?

Kan hier echt uren over door praten:D..

Ik geloof ook echt heilig in een leven buiten de wereld om... maar eigenlijk ben ik ook heel sceptisch..
    Zoals bijvoorbeeld met geesten of aliens.. Ja, wie zegt dat ze écht bestaan??;) Niemand heeft het ooit ECHT kunnen bewijzen, door het bijvoorbeeld vast te leggen.
    Er zijn zoveel foto's op internet, maar denk dat bijna alles is gephotoshopt.
    Eerst zien en dan geloven.... eigenlijk liever niet.. maar toch.:)

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie

Ja dat is zeker waar eerst zien dan geloven maar bijv. dan liever niet zoals bij indepence day haha
    oh de aarde word wel geraakt hoor ik heb weleens foto's gezien van enorme kraters in amerika bijv. en laatst is er in nederland bij tnt een stuk meteoriet van 3 kilo naar binnen gevlogen ;)
    die meteoriet die vorig jaar op de aarde terrecht kwam heb ik voorbij zien komen (groene bol).
    er zijn meerdere die over het jaar 2012 hebben voorspeld zoals nostradamus en andere stammen! Dat maakt het extra spannend :D

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Spannend... ik schijt in mijn broek. Als ik ergens een datum zie staan dat voorbij DE datum is denk ik zelfs van, naja dat gaan we toch niet halen.. Ik wil nog niet doo-hoood;)

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Tamale, effe offtopic jummie pic heb jij hihihi ;)

tja, geesten, ik moet sinds enkele weken helaas zeggen dat ik inderdaad iets gezien heb in m'n slaapkamer, net zoals de nacht dat ik bijna dood was (10 dagen na keizersnede ineens beginnen bloeden in baarmoeder doordat 3 aders onophoudelijk spoten, nooit gezien in ziekenhuis en heeft 4 dagen geduurd op intensieve en 3 operaties eer het stopte en nog 1 week ziekenhuis... daar hadden ze GEEN idee hoe het kwam, nooit gezien, moest eigenlijk dood zijn zeiden ze)
    Ik ben om 3u45 beginnen bloeden, mijn tweelingszus heeft die nacht en mijn tante ervoor gedroomd dat een grote man, een zwarte schaduw mijn kan 'halen' en dreigde de baby ook nee te nemen... ze hebben hem beiden 'weggejaagd in hun droom' en dan horen ze dat ik in het ziekenhuis lig!!! HEEL raar hoor... vooral omdat ze het beiden pas later verteld hebben en niet wisten van elkaars droom... waar ze om 3u45 wakker van werden...
    2 weken geleden zag ik ook tussen 3u45 en 04u00 een schaduw in de kamer, werd er telkens wakker van en mijn dochter soms ook... nu is het al 4 dagen rustig! GELUKKIG!!!

Ok dit terzijde, heeft hier niets mee te maken, maar ik ben sindsdien dus 'opener' voor allerlei ongeloofwaardelijke dingen laat me zo zeggen...

8. adi

adi Niet meer actief

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    misschien kunnen we een apart topic aanmaken over dit soort zaken zoals iemand al zei? alleen nog een naam verzinnen ;)

10. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Lijkt me leuk, het complot clubje of zo. of, Wij zijn niet gek, maar prettig gestoord, hahaha.

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja of 'the x-files' of area 51 haha

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    lijkt mij ook wel leuk.... heb ook nog wel enge verhalen... :p

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    moeten we dat gewoon bij clubs openen en kiezen jullie maar een naam ;)

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zit op mijn werk maar wilde toch ff snel reageren! Ben ook helemaal voor een clubje, leuk!:D ben wel benieuwd naar de enge verhalen mora!:D

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja vind ik ook altijd leuk die verhalen heb er zelf ook nog een paar!

16. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    haha de x files, vind ik ook een goede.

vond het stukje over dat de egyptenaren misschien wel buitenaadsen geweest zijn eigenlijk best wel een logisch stukje.
    het zou denk ik heel veel verklaren.

ook die nazca lijnen heb ik net wat over gelezen, wow ook interessant, waarom zo groot? zo groot dat je het alleen vanuit de lucht kan zien?

misschien is het wel zo dat er nu geen buitenaardsen meer zijn, maar dat ze wel in de geschiedenis hier geleefd hebben.
    waarom niet, er is zat bewijs voor.

ben er ook van overtuigd dat er in amerika en vaticaan heel veel geheimen liggen die niet naar buiten mogen komen.
    zeker het vaticaan, wat als er bewijs zou zijn dat het hele geloof nergens op gebaseerd zou zijn?
    ( wil niemand voor het hoofd stoten)
    maar dat zou denk ik echt wel een flinke impact hebben.

blijft wel echt een super topic hoewel ik het nadenken over deze zaken ook soms heel eng kan vinden, want wat als al die dingen waar zijn?

ach ja, blijft leuk om er over te kletsen en te fantaseren, als als als als als ...

o even nog over die geesten enz.
    ik denk dat je pas echt bewijs hebt als je zelf een keer zoiets meemaakt, maar moet er niet aan denken om een keer een spook te ziien.
    iedere nacht als ik naar de wc moet dan ben ik bang om iets te zien, haha.

zo weer een lang verhaal, lekker van de hak op de tak!!

groetjes joyce

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ben een lurker (ik lees alles mee) maar kan er niet over meepraten.
    Over "geesten" wel ;)

Heb wel een paar keer (1 keer met mijn ex en de andere keer met fam)) een vliegend object gezien wat wel errug vreemd was...Dacht meer aan iets van de luchtmacht wat geheim was of zo...maar who knows..

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier 3 keer wat gezien wat we nog niet kunnen verklaren! de verhalen zet ik wel neer bij de nieuwe club ;)

19. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ipv, de x-files, the zp-files, hahaha

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061