Er zijn verschillende publicaties geweest die vertellen dat dit bewijs er wel degelijk is, alleen zijn deze net zo snel weer verdwenen. Jammer dat we hier daarop niet verder op in mogen gaan (geen geloofsonderwerpen) Maar in Vatican ligt voldoende veilig opgeborgen. In Amerika zelf wel minder geloof ik, wat ze daar aan geschiedenis'schatten' hebben is gewoon gejat uit de rest van de wereld. (ik zal nooit vergeten dat ik in het Museum van 'NATIONAL history' een Egyptische mummy heb gezien Ik ben zelf wat nuchterder, maar wat ik me vaak afvraag is hoe de wereld uit zal zien als de klimaat drastisch verandert (en dat gaat zeker gebeuren) en Poolijs smelt enz. Gaan we allemaal weer terug naar de oertijd?
Als we een clubje maken, vind ik dit dan hier gewoon terug of moet ik dan bij clubs zoeken? Want anders een linkje plaatsen? De zp-files vind ik trouwens wel leuk
nou dames hier is hij dan net de lucht in gegaan; http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/262999-de-zp-files.html#post9431554 ik zeg; tot daar als ik iets niet goed heb neergezet hoor ik het wel