Ik wacht nu volop tot ik ze kan aandoen, nu het weer wat warmer is buiten, zijn ze me wat te warm... Oh vervelend dat je ze moet verkopen... Je had ze ook niet gepast toen je ze net in huis had? Die bailey button sand zijn echt tof! Maar ik heb helaas een kleinere maat, anders was je ze kwijt! Ben ook benieuwd naar Lydia haar roze... Had ook al eens gekeken of ze nog niet bevallen was
alleen even snel aangepast en toen in de kast gezet, maar ze zijn dus echt te klein echt super zonde.. baal er erg van, maar goed.. hopelijk ben ik ze snel kwijt en koop ik er een mooi paar voor terug in de goede maat
shereen ik zou dan de classic halen want de baileybutton gaan indd wel hangen na verloop van tijd.. hier zijn mn uggs nog grijs.. zien dr niet uit SH IT zooi !!.. echt ze zijn zo lelijk nou.. kan ze oook moeilijk verfen ofzo
Ah, daar is ze!! Vervelend dat ze zo grijs zijn gebleven! Toch gek eigenlijk. Maar denk wel dat je speciale verf voor leder vindt hoor. Zou toch zonde zijn dat je ze niet meer kan dragen.
Geef ik even ugg verven in op google kom ik op het volgende uit: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/66425-uggs-verven.html
Daantje, ik heb wel belangstelling voor de classic short chestnut Maar ik twijfel nu dus even over de maat....ik heb normaal ook maat 38 maar heb nog nooit uggs aan gehad dus weet niet of ze mij passen. En ze zijn echt nieuw? (vraag het toch maar even )
Dat zou mooi zijn Jewel! je moet ze idd in je eigen schoenmaat kopen. Dus als je normaal maat 38 hebt moet je van de UGGS ook maat 38 hebben. En ze zijn idd gloednieuw! De doos, de kartonnetjes waarmee de UGGS geleverd worden, de plastic hoezen waar ze inzitten, alles zit erbij.
ja he ben echt superblij! nu kan ik ze zelf een maatje groter kopen ga dus precies dezelfde terugkopen alleen een maat groter hihi nu alleen nog de bailey button sands in maat 38 (w7) te koop. en daarvan ga ik dus ook dezelfde kopen in een maatje groter dus wie o wie Marktplaats.nl > GLOEDNIEUWE UGG Australia bailey button sand maat 38 (7) - Kleding | Dames - Schoenen
ga ik doen @ lydra; balen zeg dat je uggs nog grijs zijn zijn ze wel al droog? en anders idd laten verven bij de schoenmaker?
ja ze zijn wel droog.. maar keis stug.. ga ze nog met dat borsteltje opborstelen en dan denk wegbrengen indd en laten verfen mocht dat kunnen..
Hopelijk krijg je het stugge er met een borsteltje uit en kan je ze verven! Succes trouwens morgen bij de gyn meid!
Wat balen van je uggs zeg, ik heb die van mij echt super super super vaak gehad, maar ze zijn nooit grijs geworden, maarja.... ik had geen roze! Hoop dat het nog goed komt met ze!