Och ik zie idd dat je dochtertje van mei 2010 is Wist niet dat ze al zulke kleine maatjes hadden, dacht vanaf 23.. Heb gekeken op de site van nordstrom en dan staat er bij de classic short voor maat 7M en 6M welke maat heb jij erin staan?
Heb een paar nepperds van de Scapino gekocht omdat ik normaal al aardig zweetvoeten heb. Wil ze eerst even proberen als het lekker zit ga ik ook voor Uggs. Bij ons is een klein winkeltje met kleding die verkocht ook Uggs. Voor 50 euro, zijn vast nep. wel met Uggs label aan de acherkant. (heb er niet zoveel verstand van) Maar stond zo'n mooi paar bij helaas niet mijn maat. Hij kon ook niet meer bestellen helaas
Boefjesmama: Uggs voor 50 euro zijn sowieso nep. En ik had in de neppe juist heel erg warme/broeierige voeten en in de echte niet.
Precies! Ooit een zwetend schaap gezien? Nee toch? Echte Uggs (of ander goed merk) kan je zelfs aan op het strand (en zitten dan nog heerlijk weet ik uit eigen ervaring.. je wordt wel stom aangekeken) Zelf heb ik geen Uggs maar NZNature en Celtic Orgininals.. die zijn ook 'echt' maar geen Ugg (wel net zo prijzig).. ik vind ze zelf mooier omdat er meer zool met profiel onderzit.
Ik zal straks even kijken op de uggs van dochterlief maar ze ligt nu te slapen en ze staan bij haar in de kast.
We wachten het af met deze. Anders kan ik via mijn zusje haar vriendin goedkoper eraan komen. Die is vertegenwoordiger in Uggs.
Ik heb ook nog steeds mijn (nieuwe) UGGS te koop staan! dus voor meiden die interesse hebben ; zie mijn onderschrift voor de advertentie
Ik wilde gisteren Uggs halen en had maat 39 gereserveerd. Dan de gewone classic short Chestnut. Nu gleed ik steeds weg bij de hak en ze lopen ook nog uit, dus heb ik ze toch maar niet meegenomen. Maat 38 hadden ze niet Ik heb normaal maat 39, dus wat moet ik nu. Ik heb wel andere maat 38 gepast en dat zit wel vrij strak. Hebben jullie dezelfde maat in Uggs of een maat kleiner? En dan dus in de Classic. Liefs Tumtummetje
Tumtum: De maat vershilt per model en zelfs per Ugg. Gewoon een andere maat 38 vragen om te passen. Of 39 kopen met een zooltje erin.
ik heb wel mn normale maat.. Maar als ze goed zitten (beetje strak door t wol) is t goed want dat loop je nog 'plat'
Ik heb niet de echte, heb er van Hampton Bays, maar heb ook gewoon m'n eigen maat 36. Zit nog wat strak, maar zoals Lydia zei zou dat nog wat uitzetten. Maat 37 liep ik gewoon uit en met een inlegzooltje vond ik ze helemaal niet fijn zitten. Maat 38 is een hele courante maat, jammer dat je ze niet vindt...