Mama's met kindjes die de ugg boo hebben. Welke maat heeft je kindje en welke schoenmaat normaal. Ik wil ze graag bestellen maar weet niet welke maat ik moet pakken!
Ik had voor mijn dochtertje maat s (ze is van november en had geen kleine voeten) helaas paste ze ze pas in de zomer.....dus nooit gedragen. Ik vind ze echt flink groot vallen.
De nieuwste kinderuggs zijn de Uggs Sammey ( zijn vandaag binnengekomen bij vd assem) Deze vind ik persoonlijk veel leuker dan de ugg boo ( persoonlijk vind ik dat echt meisjesuggs) Dit zijn de Sammey Uggs Kinderschoenen - UGG Australia Sammey - Babyschoenen - Van den Assem Schoenen Deze zijn ook veel steviger, de boo's zijn denk ik meer voor kindjes die nog niet lopen, want volgens mij zijn ze erg slap
Maat S is schoenmaat 17,5 Maat M is schoenmaat 20,5 En maat L is tussen schoenmaat 21,5 en 22,5 in volgens de officiële ugg site van de Boo's
Ik heb net weer een nieuw paar besteld bij van assem. Dit keer donkerblauw, blijf altijd zo in het bruine hangen. Maar zag dat ze de chesnut maat 38 gewoon op voorraad hadden hoor.
Die sammy vind ik afschuwelijk! Twinklestar heb jij ze voor je dochter gekocht toen ze een jaar was of als baby? Die boo hebben een harde zool en zijn om op te lopen, we hebben ze ook aan mans petekindje gegeven en die heeft er veel op gelopen. We weten alleen die maat toen niet meer. Ugg kids valt heel anders dus vandaar dat ik het vraag, aan die site heb ik dus niks. Die erin valt ook veel anders als ze zeggen. Gelani heeft s en die past hij nog, maar hier kan hij niet mee lopen. Ik vind dat echt geen echte meisjes schoenen. Op de officiële site van ugg staan ze ook afgebeeld bij een jongetje en vind ze super stoer staan! Maargoed dat maakt geen zak uit, zolang ik ze maar mooi vind! Ben nog wel benieuwd naar de maat van jullie kindjes!
Wonder: Gabrielle heeft die Boo's in maat S en die past ze nu. Ze heeft nu maatje 20, maar bij Fratelli adviseerden ze om nu maat 21 aan te doen. Die Boo's vallen best wel groot, maar omdat het wol op het begin nog best pluizig is, krijg je de voetjes er nog niet zo makkelijk in.. Als ik jou was zou ik denk ik maat M voor Gelani bestellen (als ze voor van de winter zijn). Ik vind ze echt super leuk, ook voor jongetjes! Laat even weten als je ze gaat bestellen, misschien wil ik ook nog wel een paar erbij..
Nou meneer heeft nu maat 18.. Dus kleine voetjes.. Zal ze eens gaan opmeten bij fratelli van de week! Ik ga ze sowieso halen maar denk gewoon in ehvn.. Misschien morgen al dan kan ik ze ook passen.. Bij Kim en Co. Of tientenen moeten ze ze toch wel hebben?! Thnx voor je bericht!
Idd kleine voetjes Hier ook 2 keer bij fratelli geweest, alleen beide keren dus helaas verkeerd geadviseerd en de verkeerde maat gekregen. Giorgio is toevallig bij verschillende fysio's, en die zeiden beide ook dat ze echt slecht hadden gemeten, want scheelde zo'n 2 schoenmaten die hun juist te groot hadden aangemeten dus nu weer nieuwe schoenen moeten kopen, alleen dan ergens anders en nu zijn ze wel goed aangemeten
Brr, het is echt steenkoud buiten vandaag, heb m'n uggs alweer lekker aan gehad iemand nog uggs geshopped? ik heb mijn bailey button sand in maat 38 nog steeds te koop Als iemand interesse heeft; zie de link in mijn onderschrift
nee hoor mijn dochter en zoon lopen en hebben er goed op gelopen , dus vind ze niet slap zool is stevig genoeg ik had L en vond ze ruim vallen
mijn zoontje heeft nu de ugg boo maat S, hij is 15 maanden en heeft maat 19. hij kan er heel gemakkelijk in en heeft nog ruimte genoeg (niet teveel) en hij loopt er perfect op! en wij hebben lekker allemaal onze uggs aangehad vandaag brr wat koud!
Nou wat let je? Gewoon doen. Zijn niet zo duur op shoe-store.net met 10% korting (shoeblog invullen bij coupon code)
Ik wil graag de bailey button over the knee, twijfel alleen erg of ze nou echt echt echt heeeeeeeel leuk zijn! De standaard modellen heb ik al genoeg!