Hoi, Ik wil morgen even met mijn zoontje gaan zwemmen maar ik wil graag naar een écht leuk zwembad voor kinderen, dus een groot kindergedeelte. We zijn op visite bij mijn schoonouders in Noord-Brabant (Geldrop) dus weet iemand een leuk zwembad hier in de buurt?
bij oosterhout.. De katjeskelder... Is een knusser zwembad op een vakantiepark... Volgens mij van de roompot uit.. Dus die zijn altijd wel erg goed.. Roompot > De Katjeskelder Het is ongeveer vanuit geldrop naar oosterhout... ongeveer 45 minuten.. Anders zou ik de Tongelreep pakken in E'hoven.. Alleen dit zwembad is zo groot.. Maar de reistijd vanuit geldrop natuurlijk wel een stuk korter.. Voordeel is wel dat waar je ook gaat zwemmen de schoolgaande kids naar school zijn, dus het zal overal wel rustiger zijn. Veel plezier alvast!
in eindhoven in de tongelreep heb je een ideaal badje, 40 cm ofzo. Net wat dieper dan een babybadje en redelijk groot. Alleen zit je natuurlijk wel met de tijden daar, ik weet niet of het open is overdag voor vrijzwemmen... Ik ken de omgeving niet zo goed, maar bij vakantieparken hebben ze inderdaad vaak leuke baden..
in helmond heb je de wissen is maar 10 minuten rijden vanuit geldrop.. of de koepel geloof ik in beek en donk...
tongelreep was hier geen succes, maar jouw kindje is al wel ouder. bij het ottenbad is het kindergedeelte niet zo groot, maar er zit een groot bubbelbad bij, niet zo'n standaard ronde maar echt een grote. die is hier echt favoriet. het ottenbad zit ook in eindhoven.
Mijn broer had het over een geweldig zwembad in Oss met een super gedeelte voor peuters! Ik weet alleen niet hoe het heet, maar misschien kan je het ff googlen of weet iemand anders hier het?!
Ah super bedankt! Tongelreep zijn we inderdaad wel eens geweest (bedenk ik mij net) en aan de foto's te zien is dat wel leuk voor Liam. Ik zal ook nog even op golfslagbad Oss googlen, maar dat is wel weer een flink stuk verder. Toen we in Vught woonden ging ik geregeld zwemmen bij het Sportiom in 's-Hertogenbosch maar dat lijkt me niet zo'n leuk zwembad voor een dreumes.
sportiom vond ik zelf ook niet zo leuk. Ze zijn er ook vrij streng qua zwemvleugels: In het (afgesloten) peuterbad, moesten nog zwemvleugels gedragen worden en dat vind ik wat jammer. Terwijl ik verder écht zwemvleugels perfect en noodzakelijk vind, dat vond ik nét iets té.... Het recreatiebad, vond ik vrij koud ook trouwens.
wahhhhhh, dan kom ik morgen langs gefietst, ik moet nl naar de tandarts. Mooi huis btw! poenige buurt. haha. Ik ken (behalve mn tandarts) 1 iemand uit die straat.. Heeft jouw vriend een zus?? haha, maf hoor, zo dichtbij...
MvLiam, het Golfslagbad in Oss is wel een eindje verder maar is wel echt een leuk zwembad! Ik ga er ook regelmatig heen... zit een heel apart stuk bij ''het berenbad''
in die straat ergens op een hoek... ik zal zwaaien.. zwaai maar als je een moederfiets voorbij ziet komen, haha veel zwemplezier!