Niet ver van ons zit de landmacht en regelmatig vliegen er straaljagers over ons huis. Hier word onze kleine dan weer wakker van en valt dan niet meer in slaap :x:x:x Zo frustrerend want ik kan er niks aan doen, o leuk ik hoor er weer een :x
Erg vervelend hè? Hier ook regelmatig apache helikopters (of hoe die dingen ook heten), die laag overkomen en een giga lawaai maken en een stoomtrein die vlak langs ons huis loopt waarvan de machinist meent even extra stoom te moeten afblazen naast ons huis. Grrrr...
woon je in de buurt van volkel? (daar beginnen ze binnenkort met avondvluchten :x ik heb geen tips voor je, zelfde probleem hier
Fijn inderdaad die avondvluchten... Gelukkig heeft onze kleine er geen last van, alleen mama Vorige week heeft de buurman zelfs, toen de kleine man sliep, beton geboord in de badkamer (grenst aan onze slaapkamer)... Ik vreesde het ergste! Maar buiten dat ík het erg vervelend geluid vond, sliep hij gewoon door... Ongelooflijk! (en wij maar stil doen als we naar bed gaan...slapen met z'n allen op 1 kamer) Geen tips, wellicht kun je doen alsof het "normaal" is...?