Wat ik vaak hoor van mijn vriendin is: Als mannen kinderen moesten baren zouden er weinig mensen op de wereled zijn...Alsof mannen dat niet zouden kunnen Okee, niet via onze "onderkant", dat is lastig, maar volgens mij denken wel meer vrouwen zo... Ik ben benieuwd of meerdere vrouwen deze gedachte hebben/delen?
Zo denk ik er ook wel over Maar ik vind ons vrouwen dan ook gewoon helemaal top En daarbij, een mannenlichaam is daar niet op gebouwd en ik denk dat vrouwen daar veel beter en sterker voor zijn.
absoluut, tenminste als ik in mijn situatie ga kijken wel. Het zou echt een ramp zijn als hij het moest doen. Wel gedruft van je om dat hier op een site te vragen waar 97% vrouwen zijn
hey wat leuk een vader hier. die zie je maar weinig. zou niet weten hoe pijnlijk bevallen is maar als ik kijk naar mijn vriend die heeft wel een hoge pijngrens dus denk dat jullie dat ook wel kunnen hoor, maar er is 1 man in ik geloof america die is bevallen of zwanger is. tegenwoordig kan alles he
Als mannen kinderen hadden moeten baren was de wereld inmiddels uitgestorven... volgens mij kunnen mannen dat echt niet aan (zijn veel kleinzeriger hahaha)
Dat zegt ze alleen maar om mij te pesten De meningenzijn verdeelt....maar toch vinden de meesten dat wij mannen kleinzieliger zijn dan vrouwen.....pfff wat een eigendunk hebben die vrouwen gekregen sinds hun emancipatie
Nee, dit is een vrouw die bezig is om 'compleet' man te worden. Maar dus wel nog officieel een vrouw is maar er wel al uit ziet als een man.
oef.. hoor de dokter al zeggen tegen een man. u heeft 10 cm ontsluiting... zie zijn trots al helemaal opengeklapt liggen als een banaan
Amen! Als die van mij keelpijn heeft vergaat de wereld al, is hij zielig en krijg ik dat om de 10 min te horen. Als ik met griep sta te koken word er niks van gezegd...
inderdaad truus als ze hun teen stoten zijn ze al zielig en is die gebroken als wij dat doen en doet zeer zeggen ze moet je maar uitkijken en hups gaan ze weer verder...