Uggs, Crocs & Birkenstocks wat vind je ervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirella28, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ten eerste hou ik al niet van Sandalen dus daaaag birkenstock (al vind ik die paar heren schoenen wel leuk).

Uggs lijken me wel lekker warm voor in huis, vind ze er echt uit zien als sloffen en zou er dus ook niet zo snel mee op straat lopen als ik ze al zou hebben.

En de Crocs, in Enschede hebben ze een crocswinkel, daar hebben we afgelopen zomer eens gekeken maar jezus zeg ze vragen zo €69 voor die stukken plastick die ze in China maken. Nou ja maar hopen dat ze geen giftige kleurstoffen ervoor gebruiken net als toen met dat speelgoed.
    Nee niets voor mij.

Niet dat ik nou altijd in van die mooie elegante schoenen loop hoor, door de ms zijn hakken al niet voor mij (heb soms al moeite genoeg om gewoon te blijven staan :) ).
    Het liefst dikke zolen ivm altijd koude voeten en ze moeten comfi zitten.
    Dus mijn merken zijn Geox en Wolky ;)

Groetjes anita

2. Uggs vind ik wel leuk. Niet allemaal hoor.

Birkenstocks heb ik al jaren (slippers)

crocs: nooit van mijn leven tenzij ik er een leven mee kan redden

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Birkenstocks helemaal heerlijk! Heb vier paar! Uggs zijn lekker warm en stoer.

Crocs, afskuwelijk! Alleen leuk en makkelijk voor kids.

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Birckenstocks zijn de eerste slippers die ik niet verlies tijdens t lopen, ideale slippers voor de zomer en al helemaal als je een zwangere dikke buik hebt.

Crocs vind ik spuuglelijk, ondanks dat heb ik toch n paar kado gekregen van mijn moeder en idd, ze lopen heerlijk. Maar toch wil ik er niet in gezien worden. Draag ze alleen thuis en loop ermee naar t hondetoilet.

Uggs nog nooit van gehoord.
    Net even op hun site gekeken, Wat n lelijke dingen zeg.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik loop het liefst altijd op mijn Birkenstocks. Ze zijn niet van mijn voeten af te branden.

Eerlijk gezegd vind ik de rest niet zoveel soeps...

Groetjes,
    Josien

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hihi ik ook niet.....

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind ze spuuglelijk, hoewel ik aan Uggs inmiddels gewend ben. Die lijken me trouwens wel heerlijk lopen!
    Bij de juiste persoon vind ik die wel leuk staan soms.

Verder zal het me een zorg zijn, ik ben zelf ook geen modepopje om te zien, dus als een ander blij is met z´n crocs ... leven en laten leven ;)
    Wat ik wel echt vreselijk vind zijn oudere vrouwen op crocs. Brrrr, niet doen! En al helemaal geen nepcrocs! En al helemaaaaal geen gifgroen of kanariegeel! Met Jibbitz er in... NEEEEE! :)

8. je begon nog zo verstandig :) 'leven en laten leven'
    behalve oudere vrouwen dan.. en ohja, geen neppers.. en ook niet groen of geel.. :)

Ik vind nep wel slim. crocs zijn toch al lelijk, dus die goedkopere versies zullen vast ook wel lekker lopen.
    Mijn moeder koopt altijd de lelijkste crocs, want die zijn in de aanbieding :confused: gelukkig houd ik zo veel van haar.. ;)

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Nou ja, weet je, ik zal die vrouwen niet hardop in hun gezicht uitlachen hoor. Zo evil ben ik (nog net) niet. ;)

10. Niet meer actief

Uggs: Heerlijk..
    Heb nu 4 paar:

- Ultimate Cuff (in dezelfde kleur als mijn hondje, dus zijn we helemaal een MATCH als ik hem uitlaat haha)
    - Sunburst Tall
    - Classic Cardy
    - & de Classic Tall in zilver/metaal kleur.

Ik draag ze vrij veel, vooral nu het weer wat kouder wordt. Ook zijn het de enige schoenen die ik nog echt pas de laatste weken, mn voeten zijn namelijk gegroeid door de zwangerschap. (Vocht)

Crocs, ik heb er over nagedacht (omdat iedereen die zwanger was ze droeg haha) maar nee ik kan er niets mee.
    Birkenstocks heb ik ook maar ben er niet zo over te spreken.

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    En bedankt, mijn appelsientje mild zit nu tegen m´n beeldscherm aangeproest :)

12. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
  13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    crocks heb ik aan als huisschoen oftwel als slof heel makkelijk je glijdn iet uit en je hebt geen koude voeten ons meisie loopt erin huis ook op om dezelfde reden

die anderen ken ik niet.

14. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    zef heb ik crocs ze zien er lelijk uit maar ze lopen heerlijk en uggs ga ik even opzoeken hoor haha

15. Niet meer actief

Sorry ;) Haha.
    Het ziet er trouwens wel heel grappig uit, de kleur is écht precies hetzelfde als de vacht van ons hondje. Zo schattig.

Enne die:
    http://www.uggaustralia.nl/women_caroline.html
    vind ik ook super! Zal er dan ook zo'n lekker schapenbontje in zitten ;) ? Hihi.
    Lekker warm 8)

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik vind uggs super, lekker sloffen door de stad hihi.
    Birkenstocks heb ik niks mee en crocs heb ik voor in de tuin, de wintereditie, maar ik schaam me er eigenlijk voor :(

17. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Ik ehb uggs en ik hou echt van die dingen en birkenstocks lopen ook echt geweldig! Ik ben nu al nieuwe uggs aan het zoeken haha. Maar crocs nee dat gaat me echt te ver!

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    OMG :confused:

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

I love uggs.. :D Wat zitten die dingen heerlijk. (wel de echte, de neppers vind ik er niet uit zien).
    En birkenstocks zijn ook leuk.
    Crocs vind ik afschuwelijk..

Deel Deze Pagina