die heb ik in het zwart en wit met steentjes, lopen echt heeerlijk. volgend jaar ga ik nog een paar halen
Inderdaad...voel je het ook....merk je het ook.... Zijn de neppers minder warm aan je voeten dan de echte? Want daar wil ik ze eigenlijk voor...een winter zonder koude voeten. Mar als ik de prijzen zo lees, dan krijg ik het geloof ik vanzelf al wel warm.
de uggs zitten super lekker! ik heb die suede met veter aan de zijkant deze blijven goed in model en zijn heerlijk warm, doe ze wel alleen aan als het koud is in de zomer vind ik het een beetje raar staan1 crocs vind ik niks aan! de andere ken ik niet
de uggs zitten super lekker! ik heb die suede met veter aan de zijkant deze blijven goed in model en zijn heerlijk warm, doe ze wel alleen aan als het koud is in de zomer vind ik het een beetje raar staan1 crocs vind ik niks aan! de andere ken ik niet
allemaal superlelijk maar crocs en birckenstocks lopen zalig (uggs heb ik nooit aangehad) ik zou ze dus wel kopen (als ze niet zo duur waren) maar er niet zomaar mee op straat lopen. dus net als een joggingbroek en sloffen: oerlelijk, maar zit heerlijk dus alleen voor thuis!
*rilt* mij niet genzien! Geen van de drie soorten! Nee hoor als ik echt veel en lang moet lopen is het in de zomer gympen of wandelsandalen, ga ik het bos in, is het wandelschoenen. En verder laarsjes, al heb ik deze keer nog geen leuke nieuwe gevonden...
super leuk ik heb vandeweek weer nieuwe uggs gekocht voor de winter me crocs draag ik eigelijk alleen binnen als sloffen zeg maar en me De Birckenstocks zijn nu versleten door het vele dragen hahahaah
Als ze niet zo stervensduur waren dan had ik ze misschien wel gekocht puur omdat ze lekker lopen maar voor dat geld: no way! Zijn ze echt te lelijk voor. Had er wel over gedacht om voor mn zoontje crocs te kopen voor op het kdv maar ook daar vind ik ze te duur voor. Hij moet er wel lekker mee kunnen spelen en dan koop ik ze liever wat goedkoper, kun je nog eens gaan vervangen als ze "af" zijn.
Ik ben een grote fan van UGG...denk dat ik nu voor de UGG Cardy ga...leuk model. Birckenstocks vind ik op dit moment ook erg leuk maar is denk ik niet zo blijvend als de ugg. Die plastick sloffen (Crocs) mogen niet op straat gedragen worden! leuk voor het werk als je in de zorg zit of voor kindertjes naar strand, Verder lekker in de kast laten staan.
Uggs vind ik net pantoffels. Het ziet er belachelijk uit om dat op straat te zien. Alsof we op de noordpool wonen. Crocs vind ik te lelijk voor woorden. Birkenstocks (of hoe je dat ook schrijft) vind ik wél er leuk!
Heeft iemand weleens Uggs via marktplaats of ebay gekocht? En waar kan je ze in de winkel kopen? Wil ze wel eerst passen voordat ik ze via internet bestel.... Je hebt ook leuke uggs van Replay, maar die heb ik nog nergens in de winkel gezien...
haha geweldig zeg die reacties! Ik heb zelf een paar crocs, niet omdat ik ze nou zo mooi vind, maar ze zijn wel errug handig voor in huis, op de camping, in de tuin enz. me er echt buiten mee vertonen doe ik bijna nooit. Die uggs vind ik geweldig, maar ook geweldig duur! dat heb ik er echt niet voor over.